
22-03-2014 20:34 — edytowano 22-03-2014 20:36
kupujący odebrał przesyłkę 25 lutego.
Urząd pocztowy 77 z trackingu znajduje się dokładnie na ulicy w adresie do wysyłki.
Etykiety adresowe drukuje na drukarce etykiet,robię "kopiuj-wklej" z powiadomienia paypal więc o ŻADNEJ pomyłce nie ma mowy.
http://85.120.232.6:8080/tt2/middle_detalii.jsp?cod_trimitere=RR645438606PL
http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=RR645438606PL&lang=en
i link do śledzenia rumuńskiej poczty,zakładka "track-trace" szczegóły trzeba rozwinąć
http://www.posta-romana.ro/en/posta-romana.html
Decyzja:
Ta sprawa została rozstrzygnięta na korzyść kupującego.
Komentarze:
The tracking information you provided doesn't show that the item was delivered to the address that the buyer gave when they bought the item. To be protected from losing a case, sellers are required to ship only to the address on the eBay Order details page or the PayPal Transaction Details page.
23-03-2014 17:21
Polski Ebay uznał moją rację i będzie składał odwołanie,widocznie w U.K nie lubią Polaków
23-03-2014 19:12
Z Ebayem jest tak ze jak pracownik sie pomyli to ty nie mozesz wystawic serwisowi NEGATYWA ale jak ty sie pomylisz to cala machina ebayowska jest przeciwko Tobie
Dobrze zrobiles ze nie odpusciles.Nalezy dzwonic pisac tak dlugo az sie natrafi na osobe ktora to rozumie i jest po twojej stronie racji.
Tutaj w US dochodzi juz do takich absurdow ze sprzedawca jest odpowiedzialny za prace UDZEDOW POCZTOWYCH.-spoznia z dostarczeniem przesylki -SPRZEDAWCY WINNY
Strach pomyslec co bedzie sie dzialo po 20 Sierpnia tego roku jak wejda w zycie nowe absurdalne przepisy.
Dla osob znajacych angielski podaje link
http://community.ebay.com/t5/2014-Spring-Seller-Update/bd-p/2014SpringSellerUpdate
24-03-2014 19:28
eBay Customer Support has declined your appeal and upheld the original decision on the case. | Mar 22, 2014 at 1:36 PM |
Serdecznie dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta eBay odnośnie sprawy numer 5054045005.
Wojciechu, sprawdziłem numer śledzenia z którego wynika, że przesyłka została dostarczona.
Natychmiast odwołałem się w Twojej sprawie, prosimy o trochę cierpliwości, ponieważ sprawa zostanie ponownie przeanalizowana.
26-03-2014 11:38
Dziękujemy za cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź od nas w sprawie centrum rozstrzygań 5054045005.
Uprzejmie informujemy, że nasze odwołanie w Twoim imieniu zostało zaakceptowane przez serwis eBay.com, w którym sprawa była rozpatrywana. Tym samym w ciągu 5-7 dni na Twoje konto PayPal zostanie przesłany zwrot za tę transakcję. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc w tej sprawie.
dziwne jest to że w USA nie uznają żadnych trackingów oprócz swoich,rozumiem że nie każdy zna język polski i rumuński.Od tego są translatory a w ostateczności tłumaczenia.Właśnie dlatego kupujący otwierają spory w serwisach w których nie rejestrowali się i nie kupowali w nich.
Przykre jest to że jeden serwis uznaje mnie za złodzieja a drugi musi to odkręcać.Oczywiście osoba wydająca krzywdzące decyzje nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci.
Od pewnego czasu żaden spór poza ebay.pl nie został rozwiązany na moją korzyść pomimo dowodów dostarczenia.Wszystko musi prostować polski oddział.
09-04-2014 10:29 — edytowano 09-04-2014 10:30
Oczywiście pieniądze nie zostały zwrócone chociaż napisali poprzednio że decyzja będzie cofnięta i moja racja została uznana
napisałem jeszcze raz,udają że o niczym nie wiedzą
napisałem jeszcze raz,będę pisał DO BÓLU i żądał tego co mi się należy i co sami postanowili
09-04-2014 10:45
Dziękujemy za cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź od nas w sprawie centrum rozstrzygań 5054045005.
Uprzejmie informujemy, że nasze odwołanie w Twoim imieniu zostało zaakceptowane przez serwis eBay.com, w którym sprawa była rozpatrywana. Tym samym w ciągu 5-7 dni na Twoje konto PayPal zostanie przesłany zwrot za tę transakcję. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc w tej sprawie.
po 2 tygodniach
Uprzejmie informuję, że sprawa do transakcji przedmiotu (131023354651) została rozstrzygnięta na korzyść kupującego; również Twoje odwołanie nie zostało zaakceptowane przez eBay.com, w związku z tym pieniądze zostały zwrócone kupującemu.
Reimbursement information:
A reimbursement amount of GBP 24.00 has been debited from your PayPal account. View PayPal transaction.
11-04-2014 12:33
OK pieniądze zostały mi zwrócone 28 Marca,otrzymałem maila który wydał mi się dziwny.Nie zawierał informacji jaka kwota została mi przelana,za co te pieniądze itd więc nie klikałem bo tak właśnie wyglądają maile od wyłudzaczy haseł Paypal..
Zwrot pieniędzy miał zupełnie inny numer i ten zwrot nie był widoczny w pierwotnej transakcji.
24-07-2014 15:09
Sprzedawca na Ebay zawsze jest winien, zawsze dostaje w tylek za wszystko i wszystkich, nigdy nie wygra z ebay, zawsze za wszystko zaplaci, jak klient cwanszy to nawet jemu odda kase za zakupiony towar bo ebay mu w tym doskonale pomoze.
Juz sie normalnie zastanawiam czy zamiast spzredawac na ebay nie zaczac kupowac i nie zakladac sporow na okraglo. Moze na tym by sie wiecej zarobilo jak na sprzedawaniu.
31-07-2014 10:45
dokładnie tak,gdybym był k..... i nie wiedział jak uczciwie zarabiać to wziąłbym się za kupowanie,bo znam już wszystkie skuteczne metody jak obrobić sprzedawcę bez ryzyka