anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolejny niesprawiedliwy komentarz a administracja po co jest?

Thank you!You know why?!

 

neutral,brak kontaktu przed i po zakupie,jedno jedyne pytanie o gratis do innego przedmiotu.Czyli facet poczuł się sfrustrowany że nie wydębi czegoś extra i wystawił neutrala.W dodatku ten przedmiot który kupił miał wysyłkę gratis (bo zapomniałem ustawić-tak jak zwykle w nim był koszt wysyłki)

 

Przykro nam, ale otrzymana przez Ciebie negatywna opinia nie może zostać usunięta. Nie spełniała ona mianowicie warunków wymienionych w zasadach eBay odnośnie usuwania opinii.

 

Wiadomość 1 z 7
ostatnia odpowiedź
6 ODPOW. 6

Kolejny niesprawiedliwy komentarz a administracja po co jest?

Dokładnie, przed takimi łobuzami nie jesteśmy chronieni.

 

Miałem bardzo wiele razy sytuację, że klient prosił o tańszą wysyłkę itd, niestety nie raz nie jestem w stanie jej zaoferować ze względu np. na duże zamówienie. Zawsze obawiam się czegoś takiego.

 

W sumie to masz szczęście, że nie negatyw.

Wiadomość 2 z 7
ostatnia odpowiedź

Kolejny niesprawiedliwy komentarz a administracja po co jest?

ja bym napisal jeszcze raz, moze ktos bardziej normalny odpowie, a jak nie poprosil kontakt z przelozonym

 

zawsze tak robię

Wiadomość 3 z 7
ostatnia odpowiedź

Kolejny niesprawiedliwy komentarz a administracja po co jest?

Przełożeni w Luksemburgu... tu mamy tylko obsługę klienta.

Wiadomość 4 z 7
ostatnia odpowiedź

Kolejny niesprawiedliwy komentarz a administracja po co jest?

Kolejna idiotyczna decyzja Ebay w związku z otworzeniem sporu przez kupującego.

 

Krótki opis:

Kupujący otwiera spór o niezgodnośc z opisem (bez wyjaśnień) żądam zwrotu towary i oddam jemu pieniądze. Klient towaru nie wysyła - sprawa zamknięta na moja korzyśc.

 

Pisze więc do Ebay.de o wyjasnienie dla czeo w takiej sytuacji ma punkty ujemne przyznane. Ebay.de odsyła mnie do Ebay.pl, wiec piszę do Ebay.pl.  Ebay.pl odpisuje, że nie ma wgladu do tej transakcji bo sprzedałem przez Ebay.de i tm mnie odsyła.

 

Nastąpiło moje pierwsze wkurwienie i mailem nakazałem im sie ogarnąc i podjac prosta decyzję (napisałem im nawet gdzie maja nacisnąć i gdzie wejść aby prześledzić spór). Jednak Ebay.pl zdołał odpowiedzieć na moje pytanie.

 

cyt. 

Witaj Katarzyno,

Serdecznie dziękuję za ponowny kontakt z Działem Obsługi Klienta eBay.

Uprzejmie informuję, że sprawa o numerze: 0000000 została automatycznie zamknięta w Centrum rozstrzygania serwisu eBay.de, ponieważ kupujący nie dodał numeru śledzenia przesyłki zwrotnej. Sprawa została rozstrzygnięta na Twoją korzyść, jednak usuniecie negatywnego punktu za sprawę z Twoich statystyk nie jest możliwe, ponieważ otwarcie sprawy oznacza, że kupujący miał negatywne doświadczenia w związku z transakcją o numerze: 281456039454. Dlatego nie możemy przychylić się do Twojej prośby o usunięcie punktu dotyczącego powyższej transakcji.

Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się użyteczne i pozwolą zrozumieć zaistniałą sytuację. Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące serwisu eBay, skontaktuj się z nami ponownie. Chętnie udzielimy Ci wszelkich wyjaśnień.

Pozdrawiam serdecznie,
Konrad
Dział Obsługi Klienta eBay

 

"Kupujący miał negatywne doświadczenia" tak pisze Ebay.pl to jest jakas paranoja. Więc im odpowiedziałem.

 

Nie okazała się użyteczna wręcz przeciwnie przeczytałem stek bzdur z których wnioskuję, że w bardzo prosty sposób mogę skrzywdzić kupującego wystarczy TYLKO otworzyć spór. Skoro został rozstrzygnięty na moja korzyść to samo z siebie wynika ze kupujący popełnił jakiś błąd. Jeszcze raz proszę anulowanie negatywnego punktu lub proszę o kontakt Pana/i przełożonego. 
 
Na co dostałem odpowiedź:
 

Witaj Katarzyno,

Serdecznie dziękuję za kontakt z Działem Obsługi Klienta eBay w sprawie negatywnego punktu do sporu z przedmiotem o numerze 0000000.
Katarzyno niezmiernie mi przykro lecz usunięcie negatywnego punktu z Twoich statystyk nie jest możliwe z dwóch powodów.
Spór zamknięty został automatycznie oraz sprawa w Centrum Rozstrzygania jest dla nas sygnałem, iż z transkacja wystąpił problem.

Decyzja podjęta na Twoją korzyść wyniknęła z faktu, iz kupujący nie dostarczył potrzebnych dowodów lecz nie ma ona wpływu na to, że punkt ten zostanie usunięty.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może to spowodować i z góry dziękuje za zrozumienie.

Wierzymy, ze rozumiesz nasze intencje.

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się ze m ponownie.

Pozdrawiam serdeczne

Elżbieta

Dział Obsługi Klienta eBay

 

Nie mogą usunać punktu negatywnego ponieważ sprawa zakończyla sie automatycznie - a czy to ku****wa moja win, że kupujacy nie wysłał mi towaru ?

 

Jakieś pomysły zanim odpisze im na tą wiadomość ?

 

 

 

Wiadomość 5 z 7
ostatnia odpowiedź

Kolejny niesprawiedliwy komentarz a administracja po co jest?

Kolejny niesprawiedliwy komentarz a administracja po co jest?

nie usuną ci ocen,miałem podobny przypadek,facet kupił 4 rzeczy,wystawił negatywa za 1 i pojechał po gwiazdkach za wszystkie 4 przedmioty.Komentarz usuneli,mam w ciągu 12 miesięcy usuniętych 13 komentarzy.Później pisał że on chce kupować ale jest zablokowany .Udowodniłem że zrobił to z zemsty ale na ebay nie liczą się fakty tylko walenie po łbie sprzedawcy.

 

Gdy jakiś chłopek roztropek nie usunie komentarza to później nie ma znaczenia czy trafi się inteligentny czy nie,oni mają tam to zaznaczone " nie usuwać cokolwiek by się działo" To jest trochę tak jak z dogmatem o nieomylności papieża.

 

 

Wiadomość 7 z 7
ostatnia odpowiedź