
13-04-2017 13:47 — edytowano 13-04-2017 13:48
nie mam już sił na tych kretynów z Australii,to już kolejny raz,nie znam gorszego serwisu.
Kupujący przyznał że otrzymał towar i nie zamknął sporu
13-04-2017 17:25
to juz norma jeżeli chodzi o ebay 😞
14-04-2017 08:25 — edytowano 14-04-2017 08:26
ja już też mam dośc, normalnie co tu sie wyrabia to szok
akurat trafiłem na jeszcze lepszego ....
kupujący z włoch kupił na 431zł, szybka wysyłka i po godzinie załozył spór że nie otrzymał przedmiotu, zapłacił więcej jak było (no ale jak?) i ostatecznie nic nie moge wywalczyc. Kupujący ma racje i .uj.
z mojej strony było wszystko expresowo i jak najbardziej wszystko sie zgadzało
431zł pa pa
14-04-2017 10:29
facet oddał mi kasę,ale to nie rozwiązuje problemu,w odmowie napisanej ręcznie jest kłamstwo jakoby tracking nie zmienił się w ciągu ostatnich 10 dni.
16-04-2017 20:39
17-04-2017 11:01
dostałem tzw "defekt" case closed without seller resolution,sam poprosiłem ebay o rozstrzygnięcie bo miałem dowód dostarczenia towaru w czasie trwania sporu.Regulamin ebay został złamany przez pracownika