Ebay mnie pokrzywdził

Ebay w dniu 27.01.2015r bez żadnej przyczyny zablokował mi konto . To bardzo krzywdzące , teraz nasza firma sprzedająca oryginalne używane kolekcjonerskie koszulki sportowe musi zbankrutować .

Takie działanie jakiegoś nieodpowiedzialnego pracownika Ebay prowadzi do naszej nieuzasadnionej krzywdy i wielkiej niesprawiedliwości.

 

 

W okresie 18 miesięcy mieliśmy 4500  transakcji, ponad 2000 pozytywnych komentarzy .

Status Super Sprzedawca Silver 

Top rated seller

Najlepszy sprzedawca

 

Wpłaciliśmy w ostatnim roku samych prowizji znaczne kwoty . Czujemy się bardzo skrzywdzeni przez firmę Ebay , próbowaliśmy się kontaktować z firmą Ebay, jednak nie udało nam się skontaktować z żadną osobą która by żetelnie zajeła się sprawą i nam pomogła , i nam odblokowała nasz panel użytkownika. Konto : Sports-zone .

 

Wiadomość 1 z 30
ostatnia odpowiedź
29 ODPOW. 29

Ebay mnie pokrzywdził

Cały czas zachęcam osoby pokrzywdzone w taki sam sposób jak ja , do pisania na forum o swoich sytuacjach.

 

To bardzo ważne zeby walczyć o swoje prawa.

 

Wiadomość 21 z 30
ostatnia odpowiedź

Ebay mnie pokrzywdził

Ebay mnie pokrzywdził

Ebay mnie pokrzywdził

Ebay mnie pokrzywdził

A tu znalazłem kolejne osoby pokrzywdzone przez Ebay , i nie słusznie zablokowane konta na ebay :

 

http://community.ebay.pl/t5/Rozmowy-po-godzinach/zablokowane-konto/m-p/5243#U5243

Wiadomość 25 z 30
ostatnia odpowiedź

Ebay mnie pokrzywdził

Ebay mnie pokrzywdził

Opisaliśmy również zachowanie Ebay na Angielskim forum:

 

http://community.ebay.co.uk/t5/Seller-Central/Ebay-hurts-us/m-p/4194544#U4194544

Wiadomość 27 z 30
ostatnia odpowiedź

Ebay mnie pokrzywdził

Anonymous
Nie dotyczy

Witam,

Prośba o informacje bo widze że już sprzedajecie ponownie, po jakim czasie eBay odblokował Wasze konto ?

 

Pozdrawiam

SS

Wiadomość 28 z 30
ostatnia odpowiedź

Ebay mnie pokrzywdził

Ebay mnie pokrzywdził

Wiem, że post stary, ale jak sobie poradziliście z tymi cwaniakami ? U mnie ostatnimi czasy jest problem tego kalibru, że klienci zamawiają towar, dostają dokładnie to co zamówili po czym np stwierdzą, że im to nie pasuje (pomimo tego, że w rzeczywistości kupili sobie towar niewłaściwy, ale widzieli co kupują). Potem zgłaszają spór, a ebay oddaje im nasze pieniądze bez naszej zgody, gdzie naszej winy w ogóle nie było. Wszystko udokumentowane zdjęciami i rozmowami, że klient sam się pomylił. W efekcie końcowym zostajemy bez pieniędzy i towaru. W ogóle nie rozpatrują naszych rozmów i sporów z klientem. Bez względu na okoliczności ściągają nam pieniądze z konta i oddają klientowi. Nie ma już nawet tematu żeby klient po prostu zwrócił towar, a później zwrócimy pieniądze. To jest rozbój w biały dzień ! Teraz na przestrzeni kilku dni mieliśmy dwie takie same sytuacje. Czy ktoś z Was wie do kogo się zgłosić w tej sprawie i jak temu zaradzić?

Wiadomość 30 z 30
ostatnia odpowiedź