anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wystawienia na ebay.co.uk

fotomil
Użytkownik

Witam.


 


Jestem początkującym użytkownikiem ebay.pl. Wystawiłem już aukcje na tymże serwisie po polsku i w języku Angielskim. Niestety w przypadku polskiego e-baya jest on dosyć biedny i na 99,9 % nikt tych aukcji nie znajdzie (nawet jesli zaznaczoną mam wysylke na całym świecie i w Europie). Spróbowałem więc wystawić aukcje na ebay.co.uk, ale wyskakuje taki oto komunikat:


You've reached your selling limit on the UK eBay site.


On the UK eBay site you can sell up to 100 items per month...


 


Pózniej doczytałem o ograniczeniach odnośnie wystawianiu na zagranicznych stronach ebay. Czy ten komunikat wyżej to właśnie komunikat, który pojawia się w przypadkach początkujących użytkowników, czy może zrobiłem jakis inny błąd (mam zweryfikowane konto PayPal, zresztą wszystkie warunki co do wystawiania w Polsce już spełniłem)?


 


Jeśli mam spełnić ograniczenia: 10 opinii/komentarzy + 3 miesiace od sprzedaży przedmiotu, jak to zrobić na ułomnym polskim e-bayu? Wystawiam ćwieki, na które jest teraz światowy popyt, ale tutaj nawet nikt nie potrafił przetłumaczyć kategorii "rękodzieło" - ang. crafts, co za tym idzie nie ma tej kategorii na e-bay.pl ...


 


Pozdrawiam.

Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

Brak możliwości wystawienia na ebay.co.uk

Cos niedopiete w oprogramowaniu, mocno mi sie wydaje, bo nie ma sensu.


Podobny problem jest opisany tutaj:


http://community.ebay.pl/topic/Sprzedawanie-Za-Granic%C4%99/Limit-Na-Ebayde/20000000066


 


ze stazem bedzie latwiej...


A jak zobyc komentarze?


Moge zasugerowac sprzedaz tego co komentarze przyniesie

**************************************
Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź

Brak możliwości wystawienia na ebay.co.uk

Jesli nie masz uzbieranych komentarzy to niestety kariery na innych eBay'ach nie zrobisz, musisz popracowac na polskim eBay'u.