anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta z powodu błędnej informacji o lokalizacji artykułu

Cześć,

Sprzedajemy z Polski do Niemiec przez ebay.de. Magazyn w Polsce i wysyłka z Polski. Przez przypadek na jednej aukcji zaznaczono lokalizacja produktu Niemcy. Zablokowano nam konto i otrzymaliśmy mail:

"Ściśle współpracujemy z niemieckim urzędem skarbowym, aby mieć pewność, że nasi sprzedawcy postępują zgodnie z niemiecką ustawą o podatku VAT. Twoje dane, w tym Twój numer VAT, nie odpowiadają informacjom, które posiada niemiecki urząd skarbowy zgodnie z wymogami przepisu §22f UStG (niemieckiej ustawy o podatku VAT). 

W związku z tym nałożyliśmy na Twoje konto eBay następujące ograniczenia:

- Nie możesz tworzyć nowych aukcji na eBay.de
- Nie możesz tworzyć aukcji, podając lokalizację przedmiotu w Niemczech
- Wszystkie Twoje aktywne i oczekujące aukcje na eBay.de lub z lokalizacją przedmiotu w Niemczech zostały usunięte
- Twoje aktualne aukcje na innych stronach eBay nie są wyświetlane kupującym w Niemczech Uwaga: ograniczenia te nie dotyczą Twojej sprzedaży poza Niemcami.

Aby znieść te ograniczenia, prześlij nam swoje dane, w tym prawidłowy niemiecki numer VAT zgodny z informacjami posiadanymi przez Centralny Federalny Urząd Podatkowy (Bundeszentralamt für Steuern, BZSt) na potrzeby zapewnienia zgodności z przepisem §22f UStG. Od 1 lipca 2021 r.. masz obowiązek podać eBay swój niemiecki numer VAT.

Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie https://www.ebay.de/vat."

 

Czy wiecie jak ten temat ugryźć? Bardzo proszę o pomoc.

Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

Blokada konta z powodu błędnej informacji o lokalizacji artykułu

Napiszcie ze przez pomylke ustawiliscie lokalizacje ,moze odblokują ...ale szczerze .. wątpie , wiec trzeba zarejestrowac sie do Vat w Niemczech ,pozdrawiam

Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

Blokada konta z powodu błędnej informacji o lokalizacji artykułu

Coś takiego było już kiedyś niedawno, może się przyda:

 

Cytat z forum:

 

Udało mi się załatwić pozytywnie sprawę. Co należy zrobić:

1. Kontakt z bezpośrednio z niemieckim wsparciem Ebay - e-mail na adres: customerhelp_de@ebay.com

W tytule po niemiecku piszecie np. Oświadczenie dotyczące uczestnictwa w programie OSS. Oczywiście jeśli ktoś ma już zablokowane konto to apelujecie o jego odblokowanie.

2. W treści maila oświadczacie, że jesteście płatnikiem VAT zarejestrowanym w Polsce pod nr VAT PLXXXXXXXXXX oraz że dołączyliście do programu OSS One Stop Shop z dniem np. 01.07.2021. Dodatkowo załączacie maila (pdf), jaki otrzymaliście z Ministerstwa Finansów o pozytywnej rejestracji w OSS (każdy powinien go dostać). Jeśli ktoś chce, może zrobić jego tłumaczenie, np. przysięgłe ale nie jest to koniecznością.

Dodatkowo oświadczacie, że towar wysyłacie z terenu PL i tam też ten towar się znajduje (warunek konieczny).

Na koniec oświadczenie, że wszystkie powyższe dane zgodne z prawdą i spełniają przepisy zawarte w § 18j UStG (niemiecka ustawa o OSS).

Możliwe, że przekierują waszą wiadomość do innego działu, trzeba poczekać 3-4 dni. Jeśli po tym czasie nie otrzymacie odp., wyślijcie przypomnienie (odpowiadając na wiadomość z supportu).

 

Koniec cytatu,

 

może to coś pomoże, powodzenia!

Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź