anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy PayPal nie chce zwrócić mi pieniędzy za niedostarczony towar ?

Witam

 

Załóżmy że zakupiłem 3 telefony o wartości 500zł każdy, na łączną kwotę 1500zł, jeden dla siebie, dwa dla znajomych.

Po miesiącu otrzymałem 2 sztuki sprzętu.

Skontaktowałem się ze sprzedającym w tej sprawie, napisał że reszta towaru powinna dotrzeć na dniach w oddzielnej paczce.

Po tygodniu czekania, znów skontaktowałem się ze sprzedającym. Ten napisał że towar "musiał zaginąć" i że wyśle tą 1 sztukę na nowo.

Pomyślałem ok... sprzęt działa, sprzedający musiał się pomylić, jest rzetelny ma ponad 95% pozytywnych opinii. Otrzymałem informację że towar został na nowo wysłany.

 

Po 1,5 miesiąca czekania moja cierpliwość się skończyła. Gdy spróbowałem skontaktować się ze sprzedającym, pojawiła się informacja o błędzie, gdy wszedłem na sklep-ebay sprzedającego, moim oczom ukazała się informacja :  "Użytkownik nie jest już zarejestrowany"

 

Sprawa od razu trafiła do centrum rozstrzygania sporów PayPal. Całą sytuację wyjaśniłem,żądając zwrotu 500zł za niedostarczną sztukę.

Po tygodniu otrzymałem informację o tym że, zaznajomili się ze sprawą itd... i przysługuje mi zwrot tylko w przypadku gdy ODEŚLĘ DO SPRZEDAJĄCEGO OTRZYMANE 2 SZTUKI. Tłumaczenie że nie jest to możliwe ponieważ już ich nie posiadam, że nie chcę pełnego zwrotu a jedynie części za nieotrzymaną sztukę nic nie dały. Sprawa została zamknięta na korzyść sprzedającego.

Paypal deklaruje się że nad wszystkim czuwa i chroni kupujących, a z tego co widzę to jak narazie pomaga zbanowanym sprzedawcom.

 

Teraz moje pytanie brzmi: Czy są jakieś przepisy regulujące takie sprawy ? Czy znacie jakieś instytucje mogące pomóc w rozwiązaniu tego problemu ? Czy jest jakikolwiek sens pozywania tych złodziei ? O tym że sprzedający dysponuje niezbędną do zwrotu kwotą, jest oczywiste - przecież PayPal napisali że dokonają pełnego zwrotu, gdy odeślę otrzymane 2 sztuki. Jakim prawem każą na mój koszt wysyłać towar sprzedającemu, żeby dopiero wtedy przysługiwał mi zwrot ? Na jakie artykuły prawa mogę się powołać ? Nie chcę żeby sprawa trafiła do sądu ale wszytko ku temu zmierza...

 

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź

 

 

 

 

Wiadomość 1 z 1
ostatnia odpowiedź
0 ODPOWIEDZI 0