Witam,
Jesli ktos juz zadal wczesniej te pytania to z gory przepraszam ale jestem całkowitym laikiem w tej dziedzinie.
Zamierzam załozyc konto w PayPallu i rozumiem, że nie potrzeba juz do tego karty kredytowej. Wobec tego jak mam konto w Mbanku to wystarczy zwykla karta debetowa? Czy trzeba zgłaszac cos o wydanie innej?
Co jeśli mam złotówki na koncie, a chce przelac kase na konto w paypall w euro, a nastepnie za częśc pieniedzy zapłacić w funtach? czy za translacje pieniedzy sie płaci?
Co ze srodkami na koncie Paypall ktore mi pozostaną? moge je z powrotem wplacic na swój rachunek bankowy?
Ty na konto PP przelewasz Polskie Złotówki a system PP w momencie płacenia przewalutuje je na Euro, Funty czy co tam będzie za waluta potrzebna do zapłaty za przedmiot. Ta operacja jest bezpłatna tylko PP policzy po takim kursie żeby noe stracił ;-), jest w systemie kalkulator walut to możesz sprawdzic. Kase z PP możesz wypłacic, tylko zapłacisz za to 5zł. chyba że jest to 500zł.albo więcej. Jeśli się myle to prosze mnie poprawic.
Aha i jeszcze jedno pytanie, czy dane na Paypallu musza byc takie same jak na ebayu?
Nie, na PayPal'u musisz mieć aktualny adres do wysyłki zakupów, a robisz to
1) zakładka konto
2) adresy
3) wyświetl wszystkie adresy wysyłkowe
4) dodaj nowy adres
5) i zaznaczasz podstawowy adres wysyłkowy
na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
W podstawowym adresie wysyłkowym podaj dane bez znaków:
ł,ę,ś,ż,ó, tylko l,e,s,z,o tak żeby sprzedający nie dostał ,,kszaczorów" do przeczytania typu: Marsza?kowska
pozdrawiam
😄 dziękuje za wyjasnienia na te pytania 😄 być może będę kupować przedmiot z USA, a facet chce tylko paypal 😄 wiec troche sie obawiam 😉 najpierw musze poznac ten system platnosci