
14-12-2011 08:27
Witam,
zakupiłem jakiś czas temu obiektyw do aparatu o wartości 700$, zaplaciłem, odebrałem paczkę, przedmiot jednak był nie zgodny z opisem z powodu błędu sprzedającego. Po zgłoszeniu sprawy do PayPal odzyskałem zapłacone pieniądze za obiektyw i wysyłkę (do mnie). Odesłałem przedmiot. Jednak co w takim przypadku z zapłaconym przeze mnie cłem i podatkiem? Czy mogę jakoś domagać się zwrotu cła i podatku, skoro transakcja została anulowana? Oczywiście sprzedający nie chce ponieść kosztów które ja poniosłem (nawet wysyłki zwrotnej do niego...). Mam mu wystawić negatywny komentarz i pogodzić się ze stratą pieniędzy?
Pozdrawiam
14-12-2011 14:15
jesli sie nie myle, to ochrona paypal, w ramach ktorej odzyskales pieniadze za przedmiot i wysylke, nie obejmuje cel, podatkow czy kosztu wysylki zwrotnej
zreszta jesli zwrot juz zostales to i sprawa w centrum rozstrzygania zostala zamknieta i nie mozna jej ponownie otworzyc.
14-12-2011 23:29
Powinni oddac ale jak tego dokonac zapytaj u celnikow:
informacja.celna@mofnet.gov.pl