anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Towar niezgodny z opisem - centrum sporów - zwrot - jak to zrobić?

Witam, kupiłam z Hong Kongu palto zimowe. W opisie aukcji była tabela rozmiarów z podanymi obwodami w cm, mają różne rozmiary. Wg tej tabeli (ze strony przedmiotu) dobrałam rozmiar, kupiłam, zapłaciłam, dostałam. Palto okazało się za małe, początkowo sądziłam, że to pomyłka po mojej stronie. Lecz zmierzyłam palto. Okazało się, ze wymiary otrzymanego palta  nie zgadzają się z tymi podanymi w tabeli. W rzeczywistości palto jest w obwodzie o 6 cm mniejsze niż powinno być wg tabeli.


Czytałam już, ze to ja musze pokryc koszty przesyłki zwrotnej do Hong Kong. Nie podoba mi sie to, bo taka przesyłka bedzie kosztowac ok 70 zł, palto wazy prawie 2 kg. W związku z tym problememmam kilka pytań.


 


1. Otwierając spór musze napisać w czym problem i bedzie to przekazane sprzedającemu. W jakim języku mam pisać w okienku sporu paypal ?. Czy po polsku i ktos to przetłumacza wobec sprzedajacego w ichniejszym języku ?


Czy pisać po angielsku, bo paypal to tylko przekierowuje do sprzedającego?


2. W jaki sposób mogę mieć pewnośc, ze dostane zwrot, po odesłaniu palta? Chodzi mi o to, ze wysyłając poleconym mam jaka taka kontrolę nad przesyłka tylko na terenie Polski, potem juz nie. Co jesli przesyłka zaginie, sprzedawca nigdy jej nie otrzyma ? co jesli otrzyma ale bedzie twierdził przeciwnie, ze nie otrzymał ? Jak udowodnię cokolwiek?


3. Chcę kupic identyczne lecz większe palto u tego samego sprzedawcy. Teraz mamy 25 styczeń, więc jesli chce miec palto bodaj jeszcze na koniec tej zimy, to musze teraz kupic większe i zapłacić, zeby było natychmiast wysłane. Czy mogę oczekiwać od sprzedawcy, (upomnieć się), ze w związku z poniesionymi przeze mnie wysokimi kosztami przesyłki za zwrot zbyt małego palta (z powodu błędu sprzedawcy), to do drugiego palta powinien dorzucić mi jakiś gratis ? Czy takie rzeczy są praktykowane /


A jeśli sie NIE zgodzi na gratis, to co, wystawić mu potem neutrala za zbyt małe palto, ze nie opisuje należycie przez co naraża klientów na straty?


 


Prosze o sugestie i porady, jak to wszystko rozwiązać


 


I jeszcze sprawa cła. Widzę, ze sprzedający na opakowaniu zaznaczył:  gift. Czyli ok, cła ni vatu nie było.Wartość też nie była deklarowana. Wypadałoby odesłać w taki sam sposób. Tylko jak to sie ma do pkt 2, jesli paczka zaginie, a wartość nie deklarowana, to nie dostanę od poczty nic, ani od sprzedajacego. A 350 zł piechota nie chodzi, przynajmniej dla mnie. Jak to ugryźć wszystko ?


 

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Towar niezgodny z opisem - centrum sporów - zwrot - jak to zrobić?

albo odsyłasz towar albo otwierasz spór, nie rób tego równocześnie


 


nie baw się w żadne odsyłania towaru, bo sprzedawca i tak kosztów wysyłki nie zwróci, bo fizycznie przez paypal jest to nie możliwe


 


otwórz poprostu spór ale na paypalu, a nie na ebayu


robisz to tak, że logujesz się na paypal wchodzisz w szczegóły tego co kupiłaś, zjeżdzasz belką w dół i masz gotowy link, klikasz i to automatycznie przekieruje na paypal i zaznaczasz przedmiot nie zgodny z opisem i finito, a powód piszesz tylko i wyłącznie po angielsku


 


a na otwarcie sporu masz tylko 45 dni od momentu kliknięcia kup teraz lub wygrania licytacji


 


a na paypalu dlatego lepiej, że automatycznie zostanie zablokowana Twoja kasa na koncie sprzedającego


 


 


 


 


 


 

na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź