
25-08-2020 11:23
Zakupiłam przedmiot na ebay już kilka dni temu i dziś otrzymuję taką wiadomość:
Sprzedawca ... otworzył sprawę o anulowanie transakcji dla przedmiotu, który niedawno kupiłeś(łaś): ...
25-08-2020 21:13
otworz sprawe na Ebay ze nie otrzymalas przedmiotu. Powinni zwrocic pieniadze.
Jesli nie to kwestionuj na Paypal, u dolu strony transakcji masz link aby tego dokonac. Masz na to 180 dni
Jesli placilas karta przez Paypal (najbezpieczniejsza matoda bo i Ebay i Paypal i karta powinni stanac po twojej stronie) to zglos do karty. tzw platnosc zwrotna. Masz na to 180 dni.
Zanim jednak podejmiesz akcje napisz do sprzedawcy aby dokonal zwrotu. Odczekaj z dzien lub dwa. Nie zapomnij o negatywnej opinii i nigdy juz u niego nie kupuj.
26-08-2020 12:15
Dzięki.
Sprzedawca nie odpowiada w ogóle na wiadomości wysłane z ebay. Chciałam z nim wyjaśnić o co mu chodzi, zwłaszcza, że wysyła do Polski.
Nie zaakceptowałam anulowania transakcji, bo nie oddał pieniędzy. Takie też było ostrzeżenie na ebay, aby nie akceptować, jeśli już się zapłaciło.
Natomiast jak teraz wystąpie o zwrot pieniędzy, czy nie będzie za wcześnie? WEdług ebay dostawa ma nastąpić między 3 wrzesnia a 13 października. Nie ma jakiegoś limitu dni?
28-08-2020 00:15
🙂 poczekaj jeszcze 2 dni
a potem wejdź na PayPal znajdź właściwa tranzakcje - i otworz spór o brak przesyłki - przekształć w roszczenie, nie zwlekaj
-PayPal i tak obecnie pewnie "wydłuŻy" rostrzygniecia spraw - bo Covid itp.
niestety w przypadku zakupów za granicą - sprzedawca nie ma obowiązku SPRZEDAĆ ci towaru (!)
-nawet po płatności może się rozmyslić (Europa to dla niego nie PL)
a PP nie ma nic przeciwko 🙂 - subkonta PP to dalej PP i przewalutowanie to czysty zysk...
28-08-2020 11:04
Sprzedawca nie tylko nie chce wysłać przedmiotu, nie chce też zwrócić pieniędzy.
A ja z każdym dniem tracę, bo paypal odda mi znacznie mniejszą kwotę.
Sprzedawca wysyła na cały świat i ma 100% pozytywnych komentarzy, nawet jak mu napiszę negatywa, to i tak ebay usunie.
Próbowałam otworzyć ten spór na ebay, ale nie jest to mozliwe, jeszcze dodatkowo wszystko przechodzi na angielski i nie ma możliwości wyboru innego języka.
W momencie próby otworzenia spru na ebay, mam taki komunikat:
Your purchase from a different eBay site
We're sorry there's an issue with your purchase. Our information shows that you bought the item from eBay PL. While the transaction was on eBay, it was done through one of our other regional sites so you'll need to open your request on that site. Simply go to eBay PL, select Help & Contact at the top of the page, and find the help article about not receiving your item.