
06-12-2010 12:39
W skrócie miałam spór z kupującą na ebay.uk ,dziś dostałam taką odpowiedz:1)"A case has been opened because the buyer has an issue with an item purchased from you. We reviewed the case and issued the buyer a refund of £59.00. The refund includes the purchase price plus original postage & packaging.This case is now closed, and you don't need to do anything else."2) "The 45 - day limit for opening a case has passed. However, as a courtesy, we'll be issuing the buyer with a refund in this case. You don't need to do anything else. This case won't be included when we evaluate seller performance. Note: It may take up to 24 hours to update your Seller Dashboard.You don't need to do anything else."Co one oznaczają??A dokładnie co oznacza że nic juz nie muszę robić??
06-12-2010 15:58
Z tego wygląda, że paypal zamknął sprawę na Twoją korzyść i pieniądze będą w ciągu 24 h
jeśli tylko kupujesz to zapewne sie pojawią na karcie kredytowej/debetowej
ale możesz się zalogować do paypala i z pawej strony będziesz miał link otwarte spory/roszczenia kliknij w to i sprawdź status
06-12-2010 16:34
Tylko ze to ja jestm sprzdającym i sprwe roztrzygnął ebay ,a nie paypal??Jaką mam pewność ze kupujący teraz odeśle mi przedmiot skoro eyab i zwróci mu pieniądze,a mnie obiciąży kosztami??Czy ebay nigdy nie uznaje racji sprzedającego i nie wymaga żadnych wyjaśnień tylko przyznaje rację kupującemu.Bo w tym momencie czuję się oszukana. Nie dośc że strace na prowizji jakieś 30zł + 20zł koszt wysyłki to jeszcze nie mam gwarancj że przedmiot do mnie wróci.