Problem ze zwrotem towaru

Cześć,


 


kupiłem przedmiot w Kanadzie, który okazał się nie do końca taki, jak opisywał go sprzedający, a ponadto okazało się, że i tak mi nie pasuje, dlatego postanowiłem go zwrócić. Zgodnie z informacjami zawartymi w opisie aukcji na zwrot mam 14 dni od otrzymania przesyłki, natomiast tu pojawia się problem, ponieważ dysponuję tylko adresem skrytki pocztowej sprzedającego. Na PO Box nie mogę wysłać listu poleconego tylko zwykły, co nie do końca mi odpowiada z wiadomych powodów. Sprzedający jednak nie chce podać normalnego adresu i upiera się, żebym wysyłał listem zwykłym na skrytkę pocztową. Oczywiście tego nie zrobię, dlatego otworzyłem spór na paypalu, ale ciągle cisza ze strony sprzedającego. Czy taka sprawa w ogóle kwalifikuje się do rozstrzygania przez paypal? Chcę po prostu zwrócić towar, ale nie mam jak.

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Problem ze zwrotem towaru

Kwalifikuje sie, jak cisza to jeszcze lepiej, szybciej otrzymasz kase.


Jednego nie rozumiem, dlaczego nie mozesz listu poleconego na po box? Ja takie listy wysylam kilka razy do roku i nie mialem jak dotad problemu.


Wysylam towar na taki adres jaki mi poda kupujacy.


A wiesz ze jak zwrocisz towar to sprzedajacy nie zwroci pieniedzy za koszt wysylki jaki poniosles zwracajac towar do niego.

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Problem ze zwrotem towaru

Tak mi powiedzieli na poczcie, że nie można wysłać poleconego na zagraniczną skrytkę pocztową. Wysłać mogę zwykłą przesyłkę, ale nie będę miał potwierdzenia nadania. Pójdę jeszcze w poniedziałek do innego oddziału, może tam mi coś innego powiedzą.

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Problem ze zwrotem towaru

Byc moze tak jest, co prawda ja mam umowe z poczta polska i wysylam jako masowy, u mnie panie przyjmujace listy wcale nie zwracaja uwagi na adresy. Pewnie jak bym zaadresowal na kaczora donalda tez by przeszlo 😄


Wyslij do mnie ten list to Ci puszcze na skrytke 🙂

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź