Problem ze sprzedawcą z UK - ani towaru, ani zwrotu kasy.

Witam,


Prosiłbym o pomoc w imieniu kolegi


14 lipca zakupiłe przedmiot, za który dokonał natychmiastowej zapłaty


W związku z brakiem tego przedmiotu, sprzedawca prosi o anulowanie transakcji, na co kolega się godzi.


 


Status sprawy: Zamknięta. Zaakceptowałeś prośbę sprzedającego o anulowanie transakcji.


 


Niestety nie otrzymuję zwrotu pieniędzy, a sprzedawca nie odpowiada na maile.


 


Nieoczekiwanie 25 lipca, przychodzi informacja, że przedmiot został wysłany - brak tracking number.


Do dzisiaj, niestety nic nie przyszło.


 


Czy ktoś z Was, znalazł się w takiej sytuacji ?


Czy możliwe jest ze sprzedawca wysłał towar, skoro transakcja zostałą anulowana ? Poza tym gdyby towar wyszedł z UK 25 lipca, to do dzisiaj, by chyba doszedł ? Podejrzane jest też to, że sprzedawca w ogóle nie odpowiada na żadne maile. Co robić, oby odzyskać kase w takiej sytuacji ? 


 


Proszę o pomoc. Dzieki z góry.


Pozdrawiam


 


 


 


 

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Problem ze sprzedawcą z UK - ani towaru, ani zwrotu kasy.

jesli znajomy kupił na ebayu i płacił paypalem, to niech otwiera spór zanim będzie za późno (na otwarcie sporu jest 45 dni licząc od 14 lipca), oczywiście jeśli nie zamknął raz już otwartego sporu


 


no i może jeszcze wystawić negatywa, zwrotnego  nie dostanie


 


jesli kupował przez net w sklepie i płacił paypalem to jak wyżej

na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź

Wpisz nazwę produktu