
Problem ze sprzedawcą z UK - ani towaru, ani zwrotu kasy.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
11-08-2011 14:57
Witam,
Prosiłbym o pomoc w imieniu kolegi
14 lipca zakupiłe przedmiot, za który dokonał natychmiastowej zapłaty
W związku z brakiem tego przedmiotu, sprzedawca prosi o anulowanie transakcji, na co kolega się godzi.
Status sprawy: Zamknięta. Zaakceptowałeś prośbę sprzedającego o anulowanie transakcji.
Niestety nie otrzymuję zwrotu pieniędzy, a sprzedawca nie odpowiada na maile.
Nieoczekiwanie 25 lipca, przychodzi informacja, że przedmiot został wysłany - brak tracking number.
Do dzisiaj, niestety nic nie przyszło.
Czy ktoś z Was, znalazł się w takiej sytuacji ?
Czy możliwe jest ze sprzedawca wysłał towar, skoro transakcja zostałą anulowana ? Poza tym gdyby towar wyszedł z UK 25 lipca, to do dzisiaj, by chyba doszedł ? Podejrzane jest też to, że sprzedawca w ogóle nie odpowiada na żadne maile. Co robić, oby odzyskać kase w takiej sytuacji ?
Proszę o pomoc. Dzieki z góry.
Pozdrawiam
Problem ze sprzedawcą z UK - ani towaru, ani zwrotu kasy.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
11-08-2011 19:51
jesli znajomy kupił na ebayu i płacił paypalem, to niech otwiera spór zanim będzie za późno (na otwarcie sporu jest 45 dni licząc od 14 lipca), oczywiście jeśli nie zamknął raz już otwartego sporu
no i może jeszcze wystawić negatywa, zwrotnego nie dostanie
jesli kupował przez net w sklepie i płacił paypalem to jak wyżej
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx

