Witam,
Prosiłbym o pomoc w imieniu kolegi
14 lipca zakupiłe przedmiot, za który dokonał natychmiastowej zapłaty
W związku z brakiem tego przedmiotu, sprzedawca prosi o anulowanie transakcji, na co kolega się godzi.
Status sprawy: Zamknięta. Zaakceptowałeś prośbę sprzedającego o anulowanie transakcji.
Niestety nie otrzymuję zwrotu pieniędzy, a sprzedawca nie odpowiada na maile.
Nieoczekiwanie 25 lipca, przychodzi informacja, że przedmiot został wysłany - brak tracking number.
Do dzisiaj, niestety nic nie przyszło.
Czy ktoś z Was, znalazł się w takiej sytuacji ?
Czy możliwe jest ze sprzedawca wysłał towar, skoro transakcja zostałą anulowana ? Poza tym gdyby towar wyszedł z UK 25 lipca, to do dzisiaj, by chyba doszedł ? Podejrzane jest też to, że sprzedawca w ogóle nie odpowiada na żadne maile. Co robić, oby odzyskać kase w takiej sytuacji ?
Proszę o pomoc. Dzieki z góry.
Pozdrawiam