Dodatkowo dostałem taka odpowiedź o ebay:
"Rozumiem Twoje obawy dotyczące przedmiotu. Rozumiem znaczenie tego problemu dla Ciebie. Dziękuję za kontakt i podanie pełnych informacji. Proszę się nie martwić; Z pewnością pomogę ci w tym.
Aby ci pomóc, sprawdziłem szczegóły i stwierdziłem, że zainicjowana sprawa anulowania transakcji została otwarta 29 stycznia 2021 r. I wydaje się, że sprzedawca wysłał przedmiot bez Twojej zgody lub czekając na płatność, przez co nie udało się pomyślnie anulować przypadku anulowania transakcji .
W takim przypadku nie musisz się martwić, jeśli otrzymasz przedmiot, możesz zwrócić przedmiot prosząc sprzedającego o adres zwrotny lub zachować go przy sobie i uznać za anulowany, ponieważ w przypadku anulowania transakcji zawsze sugerujemy sprzedającemu, aby obustronnie anulował zamówienie po odpowiedniej konsultacji z kupujący, aby uniknąć nieuzasadnionych przypadków lub informacji zwrotnych dotyczących transakcji od kupującego. Ze względu na surowe ograniczenia nałożone przez Unię Europejską nie będziemy w stanie skontaktować się ze sprzedawcą w Twoim imieniu."
Jak mam to wszystko rozumieć