
09-04-2019 17:15 — edytowano 09-04-2019 17:16
Gdy chcę przejść do płatności, wyskakuje komunikat:
"Co najmniej jeden sprzedawca nie akceptuje w tej chwili płatności. Skontaktuj się ze sprzedawcami, aby uzyskać pomoc.".
Napisałem emaila do sprzedawcy wczoraj, ale nie odpisał. Co zrobić, aby nie dostać negatywnego komentarza?
Pozdrawiam.
09-04-2019 22:47
Sprzedawca nie moze wystawic negatywnej opini. Zazadaj od niego przyslania rachunku, po zalogowaniu, ze strony aukcyjnej - jest tam link do tego celu. Moze to pomoze a jesli nie to daj sobie spokoj. Moze powod zablokowania jego zdolnosci do przyjmiowania platnosci jest dla twojego bezpieczenstwa. nie ryzykuj.
01-05-2019 02:17
04-05-2019 00:24
To problem polskiego ebaya. Również miałam taką sytuację. Po zalogowaniu na ebay.com, płatność poszła bez problemu.