
27-05-2010 15:41
27-05-2010 23:25
28-05-2010 00:08
28-05-2010 19:30
28-05-2010 21:09
29-05-2010 20:13
06-05-2020 10:01
A co w sytuacji jeżeli kupujący wybiera wysyłkę listem zwykłym (Deutsche Post Brief lub Warensendung)? Kto odpowiada za opóźnienie w dostawie lub zaginięcie na poczcie niemieckiej? Jest to przesyłka nierejestrowana więc nie posiada numeru śledzenia.
Czy kupującemu należy się zwrot pieniędzy od sprzedającego w przypadku niedostraczenia takiej przesyłki lub opóźnienia w dostarczeniu? Sprzedający wysyła paczkę w odpowiednim terminie, to poczta nie dostarcza jej na czas, a poza tym to kupujący wybiera przesyłkę nierejestrowaną....
Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję! 🙂
27-05-2020 01:07
Miałam podobną sytuację z paczkami z HK, z tym, że dochodziły, ale niekompletne, raz nawet rzeczy były wrzucone do worka poczta polska z informacją, że niby karton zamókł i dla mojego dobra dostaję rzeczy w innym opakowaniu - karton zabezpieczony plasyikiem zamókł.
Policja nic nie zrobi, ich tego typu sprawy w ogóle nie obchodzą. Mała szkodliwość społeczna.
Ja reklamowałam przesyłki przez neta na stronie poczty polskiej, odpisali, że reklamować może tylko nadawca, dopiero jak napisałam, że powodem niszczenia i okradania przesyłek może być rasizm, niech udowodnią że tak nie jest - zaproponowali, że jeśli podam nr paczki to następnym raazem bedą ją monitorować i dotrzymali słowa, złodziejem okazał się kurier, który dostarczał EMS.
Oczywiście nie zwolnili go, bo nie mają pracowników...
Tak właśnie wyglada polska rzeczywistość...
Więc w przypadku przesyłki zwłaszcza wartościowej proponuję też zwrócić się do nich o pomoc. Wówczas wiadomo bedzie kto kradnie...
14-06-2020 21:07
16-09-2020 13:16