anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Głośnik Google Home zakupiony w Niemczech - uszkodzone mocno opakowanie

Zakupiłem głośnik Google Home od niemieckiego sprzedawcy, płaciłem PayPal, towar wysłał DHL, dziś otrzymałem jednak opakowanie jest mocno pogniecione, fabrycznie nadal zafoliowane.

Nie otwierałem nadal opakowania, przypuszczam ze głośnikowi sie mogło oberwać bo karton jest mocno pognieciony, coś bardzo cieżkiego zostało na niego polozone, bo az odcisnoł sie oryginalny karotnik w kartonie na spodzie w dodatkowym zewnetrznym kartonie.

Napisałem mail do sprzedającego i przesłałem mu zdjęcia jak to wygląda, na razie nie odpisał.

Co jesli nie odpisze, co mam zrobic dalej, zgłośic spór ? 

Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

Głośnik Google Home zakupiony w Niemczech - uszkodzone mocno opakowanie

Nikt tu nie odpisuje ?

Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

Głośnik Google Home zakupiony w Niemczech - uszkodzone mocno opakowanie

Oczywiscie, otworz spor. To zwroci uwage sprzedawcy aby sie ustosunkowal. Koniecznie sprawdz glosnik zanim otworzysz spor bo jesli uszkodzony to otworzysz spor ze nie taki jak na aukcji - uszkodzony.Zalacz do sporu zdjecia opakowania jak rowniez uszkodzenia glosnika na dowod ze byl nieodpowiednio zapakowany. To sprzedwcy interes aby dochodzic praw u przewoznika ale swoja droga takie przedmioty pakuje sie w solidne opakowania plus dodaje sie nalepki bo wiadomo ze przewoznicy (ok, niektorzy, zwlaszcza poczta, obchodza sie z przesylkami conajmniej po macoszemu),

Na moja przesylke np. najechal wozek widlowy...

Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź