spór / roszczenie w paypal

Jeszcze w grudniu kupiłam box-filmowy  w sklepie na niemieckim ebay. Ponieważ przesyłka długo nie nadchodziła poinformowałam o tym sprzedawcę (z konta ebay). 😞 Sprzedawca napisał, że film został wysłany za pośrednictwem DHL.



Ponieważ w dalszym ciągu przesyłki nie otrzymałam otworzyłam spór dotyczący tego przedmiotu z jednoczesną prośbą skierowaną do sprzedawcy, czy mógłby ustalić gdzie jest ta przesyłka. Na drugi dzień sprzedawca przekształcił spór w roszczenie i zaraz po tym w historii zakupów na ebay pojawiła mi się informacja, że "Wymagane jest Twoje działanie w sprawie o nieotrzymanie przedmiotu. Podejmij działanie".
Po kliknięciu w link przekierowało mnie na stronę paypala, do centrum rozstrzygania, gdzie widoczna jest jedna otwarta sprawa.
Jej status to "wymagane działanie użytkownika - odpowiedz".
Po kliknięciu w "odpowiedz" pojawiają się informacje odnośnie tego zakupu, ale nie ma żadnej możliwości aby tam dodać kolejną informację, ani dla sprzedawcy, ani dla firmy  paypala.
Po najechaniu myszą na " wymagane działanie użytkownika" pojawia się komunikat: "Paypal potrzebuje więcej informacji od kupującego w celu rozstrzygnięcia sprawy. Jeżeli kupujący nie odpowie w ciągu wyznaczonego przedziału czasowego sprawa zostanie zamknięta, a fundusze zwrócone prawowitemu właścicielowi".
Tylko gdzie ja mam wpisać te informacje? (na stronie nie ma takiej możliwości) i jakie to mają być informacje? poza tym, że przesyłki nadal NIE OTRZYMAŁAM.:-(
Czy wysłanie informacji o nieotrzymaniu przesyłki + danych dotyczących sprawy po przez "kontakt z nami" na stronie paypal wystarczy?



Bardzo proszę o pomoc i jakąś radę od kogoś kto już był w podobnej sytuacji.


Z góry wielkie dzięki.

Wiadomość 1 z 1
ostatnia odpowiedź
0 ODPOWIEDZI 0