moje pytanie:
Dlaczego na swoich stronach
https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp;jsessionid=4dQDP1xGMYf11qrcjvgcQJbk12Jnd80NbZ6179nljjBwmyxmVzRJ!-1436360722?locale=pl_PL&_dyncharset=UTF-8&countrycode=PL&cmd=_help&serverInstance=9010&t=solutionTab&ft=&ps=solutionPanels&solutionId=163648
polecacie wysyłanie listami poleconymi,gdy do Wielkiej Brytanii,Francji i Niemiec nie można stwierdzić że przesyłka została dostarczona.Co oznacza przegranie sporu przez sprzedawcę
Panie Wojciechu, sądzę, że rozważania na temat form wysyłki możemy zakończyć na tym etapie. Nie jest planowane wprowadzenie jakichkolwiek wyjątków, gdyż - jak informowaliśmy - nie jesteśmy w żaden sposób związani z Pocztą Polską (ani żadną inną firmą wysyłkową) i jej niedoskonałości w śledzeniu przesyłek mogą co najwyżej stanowić impuls dla naszych klientów aby rozważyć użycie alternatywnych, możliwych do monitorowania usług przewozowych
moja odpowiedź:
Nigdzie nie napisałem że jesteście powiązani z jakąkolwiek firmą przewozową.Proszę o kontakt do kompetentnej osoby...
Panie Wojciechu, przeanalizowałam ponownie Pana konto i stwierdzam, iż udzielono już Panu wszelkich możliwych informacji oraz wyjaśnień odnośnie sprawy....
Zachęcam do szczegółowego zapoznania się z uprzednio wysłanymi wiadomościami, gdyż zawierają odpowiedzi na wszystkie podnoszone przez Pana kwestie. Jakiekolwiek dalsze wiadomości wysłane przez Pana odnośnie w/w sprawy pozostaną bez odpowiedzi.