
20-02-2014 22:29
21-02-2014 02:24
Nie zmusisz go zeby sprzedal.
Odbierz pieniadze i wystaw mu negatywna.
21-02-2014 19:06
21-02-2014 23:14
o procesie anulowania transakcji poczytaj tu http://pages.ebay.pl/help/sell/cancel-transaction-process.html
ebay daje ci narzedzia typu mozliwosc otwarcia sprawy o nieotrzymanie towaru, czy tez wystawienia opinii
czego oczekujesz? ze nie znajac szczegolow ebay opowie sie po czyjejs stronie?
22-02-2014 17:39
Dokładnie tak jak pisze wyżej . Nie zmusisz go odbierz kasę i już , to znaczy negatyw . Ebay plac na którym , on ( sprzedający ) wynajmuje stoisko .
23-02-2014 19:23
nic pani nie zrobi.jedynie można zglosic spór w paypal ze nie otrzymala pani przedmiotu.później przekształcic spór w roszczenie.nastepnie paypal zbada sprawe i zwróci pieniadze.
01-03-2014 15:04
nie zakładam nowego tematu bo mój problem również dotyczy oszustwa. Kupiłam telefon przez e-bay'a poprzez Kup teraz. Cena nie wzbudziła moich podejrzeń bo nie odbiegała od ceny jakie można znaleźć na innych aukcjach (ok 2300 zł) Dobry kontakt ze sprzedającym, odpowiadał na moje pytania, konto posiadał od jakiegoś czasu i pozytywne komentarze tez miał. Konto paypal zarejestrowane na firmę (sprawdziłam,że firma istnieje nadal i również można było znaleźć jakies pozytywne wypowiedzi na jej temat.) Kupiłam więc telefon, zapłaciłam iii od dnia wpłaty zero kontaktu ze sprzedającym. Po tygodniu pisania e-maili przez e-bay i kilkudziesięciu telefonach (oczywiście nie odebranych) założyłam roszczenie. I tu pojawia się moje pytanie. Czy mam szanse swoje pieniądze odzyskać?? Kupuję dość często przez internet i to pierwsza tego typu sytuacja. Nie będę oszukiwać,że trochę się boję bo to dużo pieniędzy. Nie spodziewałam sie takiego obrotu sprawy, sprzedający wydawał się "pewniakiem".
02-03-2014 18:41
Też spotkałam się z sytuacją że towar "niby zaginął" a w rzeczywistości wcale nie został wysłany, bo cena była za niska...
otwarcie sporu ma sens kiedy sprzedawca nie chce zwrócić pieniedzy, w tej sytuacji trzeba zglosić obsłudze ebay polska problem ze sprzedawcą opisać sytuacje, że sprzedawca zwrócił płatność i wtedy "bedzie monitorowany" a jak np. wystawi towar ponownie może dostac za to "upomnienie od obsługi klienta ebay"(tak samo za sprzedaz poza aukcją)
co do Negatywa to zależy ----> jeśli sprzedawca ZWRÓCIŁ cała płatność może "poprosić o zmiane komnetarza" a ostatecznie komentarz NEGATYWNY może "zniknąć z jego karty opinii" przez "pomoc Obsługii Klienta(w jego kraju)"---> na własnej skórze sie o tym przekonłam przy zakupie głosników z UK