
14-08-2013 19:45 — edytowano 14-08-2013 19:47
Dzień dobry,
jestem kupującym (nowym - niestety) kupiłem przedmiot,który nie do końca odpowiada moim wymaganiom. ( Wiem jest to moje nie dopatrzenie) Za przedmiot już zapłaciłem w systemie PayPal - sprzedawca otrzymał wpłatę
Czy jest możliwe żeby to teraz anulować i otrzymać zwrot pieniędzy? Ja jestem z Polski - sprzedawca z USA.
( Co muszę zrobić?) ( Z tego co widzę Sprzedawca jeszcze nie wysłał mi przedmiotu)
Za wszelkie odpowiedzi i instrukcję serdecznie dziękuje.
14-08-2013 22:00
Natychmiast napisz do sprzedawcy deklarujac ze poniesisz wszelkie koszty jakie poniosl i popros o zwrot naleznosci.
To jedyna droga.
14-08-2013 22:16
15-08-2013 14:10
Żadne o ile była to aukcja wieloprzedmiotowa. On anuluje, ty potwierdzisz, on otrzyma zwrot prowizji.
Jeżeli to była aukcja tylko z jedna sztuką (i po Twoim kupnie się skończyła), to jedyna opłata to wystawienie przedmiotu.
Pozdr