14-08-2024 18:08
Sprawa wygląda tak.
Ponad miesiąc temu zakupiłem na ebay lornetkę, która okazała się wadliwa.
Po otworzeniu sporu na paypal - sprzedawca (ebay s.a.r.l.) zgodził się na pełny zwrot pieniędzy pod warunkiem zwrotu towaru.
Paczkę wysłałem na adres podany w emailu od paypal, wprowadziłem numer i link do śledzenia do paypal i czekałem.
Przesyłka dotarła do lokalnego urzędu pocztowego odbiorcy i nie została odebrana, trwa to już drugi tydzień.
Co robić? jak to się zakończy?
14-08-2024 18:15
Idź do sporu i poproś, zaznacz żeby eBay interweniował.
14-08-2024 18:22
W sporze na paypal nie ma takiej opcji, żeby coś zaznaczać.
Można tylko podać dodatkowe informacje, co zrobiłem tydzień temu pisząc że odbiorca nie odbiera paczki.
14-08-2024 23:01
A na sporze w eBay?
15-08-2024 00:09
Nie ma możliwości jednoczesnego sporu ebay i paypal.
Otwarcie drugiego zamyka pierwszy.
Przynajmniej tak było w moim przypadku.
15-08-2024 14:41
Trudno. Spor na eBay jest skuteczniejszy. Trzeba czekać na PayPal chyba że płaciłeś karta przez PayPal. To wtedy zakwestionuj zakup u karty