
Reklamacja zaginionej przesyłki
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-10-2014 12:16
Witam
Czy ktoś się może orientuje czy przesyłki First class mail (z Royal Mail) mają numer nadania (nie chodzi mi o numer do śledzenia tylko zwykły numer paczki)? bądź można zgłosić reklamację w przypadku zaginięcia takiej przesyłki?
Dwa miesiące temu zapłaciłam za przedmiot i sprzedawca wysłał mi paczkę First class mail (z UK do Polski) która do mnie nadal nie dotarła.
Poprosiłam o zgłoszenie reklamacji na co moja kontrahentka odpowiedziała że ona nie wie co się dzieje z paczką i jej poczta również bo przekroczyła już granice UK i żebym sprawdziła w sortowni paczek u siebie.
Problem w tym że nie mogę tego zrobić bo nie mam żadnego numeru paczki.
Kontrahentka zaoferowała mi zwrot pieniędzy i napisała do mnie:
I am happy to issue a full refund, and when the item is delivered could you please let me know - co nie ma dla mnie żadnego sensu bo z tych słow wynika że zwróci mi pieniądze kiedy przedmiot do mnie dotrze, a wiadomo że tak nie będzie bo minęło już za dużo czasu i wątpię żeby poczta Royal Mail tak się opóźniała.
Zgłosiłam już spór a teraz zastanawiam się nad przekształceniem go w roszczenie.
Reklamacja zaginionej przesyłki
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-10-2014 15:40
numer nadania jest numerem do sledzenia, ale to nie ma w ogole trackingu, i napewno tak ta usluga sie nie nazywa jesli chodzi o za granice.
bez trackingow Airmail i Surface Mail, z trackingami Airsure i International Signed For
pilnuj ram czasowych, mozesz eskalowac spor w roszczenie

