anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prosze o kilka porad zeby nie dac sie potencjalnemu oszustowi

Kupilem na Ebay.uk telefon. Platnosc byla przez PayPal od razu w dniu zakupu czyli 27.02.  Po 10 dniach oczekiwania i pierszych ponagleniach z mojej strony sprzedawca poinformowal ze NIE MA ZAAKCEPTOWANEGO PRZELEWU.


Czy to mozliwe skoro kasa mi zeszla z konta  PP i bankowego ?


09.03 dostalem info z ebay ze przelew zostal przez sprzedawce "znaleziony" .


Sprzedawca obiecal ze wysle 1sza klasa 12.03. Ciagle nic. Pojawla sie ikonka na ebay ze wyslane 14.03.


Minely juz prawie 3 tyg a ja z nerwami jak postronki bo mnie mnie na wyspach obrabia rodak.


Sprzedawca permanentnie olewa maile. Ma tylko kilka przeprowadzonych transakcji  a pozytywne komentarze wygladaja na spreparowane (  wszystkie wystawione jednego dnia)


Prosze o rade jak najszybciej odzyskac swoje pieniadze. Juz olewam telefon. Chce jak najszybciej zwrot pieniedzy.



Zalozylem wczoraj  SPÓR. Czy przyspiesze proces zamieniajac go w ROSZCZENIE juz teraz?



Wiadomość 1 z 13
ostatnia odpowiedź
12 ODPOW. 12

Prosze o kilka porad zeby nie dac sie potencjalnemu oszustowi

ale, żeby tak się stało, trzeba otworzyć spór bezpośrednio na paypalu, a nie na ebayu


 


na temat alledrogo nie będę się wypowiadał, bo mi działa na nerwy 😄

Wiadomość 11 z 13
ostatnia odpowiedź

Prosze o kilka porad zeby nie dac sie potencjalnemu oszustowi

Oldschool przeszukalem te opcje w PP i chyba nie da sie tam nic dopisywac po przeksztalceniu w roszczenie. Szkoda


Ciekaw jestem tez jak szybko bedzie sprawa rozstrzygnieta bo ROSZCZENIE zrobilem 16.03 . Zrobilbym wczesniej ale sprzedawca jeszcze mylne sygnały wysyłal do ebaya ze niby wyslal przedmiot 14.03 czyli prawie 3 tyg po dacie transakcji



tu z PP notka :



Status

This item not received dispute has been escalated to a claim.

We requested additional information from the seller about this transaction.

What happens next

The seller has been asked to respond by 26 Mar 2012. As soon as we hear from the seller, or if 26 Mar 2012 passes with no response from the seller, we'll review this case and email you with an update.



czyli na chlopski rozum jezeli po 10 dniach oszust nie odezwie sie to bedzie szybki zwrot - bo sama sprawa jest banalna - nie dostarczony  przedmiot, sprzedawca nie daje znaku zycia- moze wtedy paypal przyspiesza cos z wypłata 😄

Wiadomość 12 z 13
ostatnia odpowiedź

Prosze o kilka porad zeby nie dac sie potencjalnemu oszustowi

Dzis przyszedl email z PayPala, że na moja korzyść rozstrzygniete i bedzie zwrot calkowity w przeciagu 5 dni. 😄


Czyli dzieki temu ze oszust nawet nie kwapił sie do uczestnictwa w sporze, dostane kase szybko


.


( Dziekuje ci oszuscie ze nie mataczyles zanadto i ze olałes sprawe  od razu, nie pozostawiając wątpliwosci co do charakteru twojego postępowania !  szacun ! )



Napisali tez ze kasa na koncie sprzedawcy zabezpieczona - w to wątpie bo przeciez nikt fizycznei go nie zlapie, a jak wyciagnal kase to  tylko mu debet zrobia wirtualny



Dzieki wszystkom za porady  - Maciek





Wiadomość 13 z 13
ostatnia odpowiedź