
20-02-2019 19:22
Zamówiłam przedmiot u sprzedawcy. Na trzeci dzień z rana chciałam za niego zapłacić - niestety nie dało się. Komunikat mówił, że nie ma już wystarczającej ilości, lub został wykupiony albo aukcja zakończyła się. Stwierdziłam, że trudno, próbowałam klikać w "zapłać teraz" kilka razy, za każdym razem kończąc z tym samym komunikatem. Sprawdziłam stronę sprzedawcy i widać było, że została niedawno uaktualniona. Nie wiem czy to ma coś wspólnego. Ale produkt znowu dało się zamówić, więc tak zrobiłam. Tym razem z zapłatą nie było problemów (sprawdziłam jeszcze poprzednie zamówienie, ale nadal nie dało się zapłacić). Sprzedawca oznaczył opłacony produkt jako wysłany, ale w żaden sposób się nie przemieszcza od piątku (15.02), jest tylko informacja o nadaniu w International Postal System i tyle. W niedzielę sprzedawca otworzył sprawę o zaległą płatność za przedmiot za który nie mogłam zapłacić (dodam screena błędu). I pomimo ciężkich tłumaczeń twierdzi on, że nie może nic zrobić. Zastanawiam się czy w ogóle wysłał przedmiot tak jak jest to oznaczone, czy jedynie wydrukował etykietę. Zbywa wszystkie pytania odnoszące się do tego, co się dzieje z przesyłką. Do tej pory nie miałam z nim żadnych problemów.
21-02-2019 01:05
Wyjasnij sprzedawcy dlaczego i popros o anulowanie transakcji. W jego interesie jest zainicjowac anulowanie aby otrzymac zwrot kosztow wystawienia oraz prowizji. Ebay przysle ci email czy sie zgadzasz.
Tylko tyle i nic sie nie martw nie ma zadnych nastepstw dla ciebie.
Jesli chodzi o wysylke to potrwa zanim sie ruszy (to ebayowski global shipping) a jesli nie nadejdzie to otrzymasz zwot pieniedzy
21-02-2019 02:39
https://pages.ebay.com/seller-center/shipping/global-shipping-program.html
How do I track my package?
When an item is purchased via the Global Shipping Program, you'll receive an email letting you know the item has shipped from the Global Shipping Center. The email will have a universal tracking number, beginning with 'UPAAA00000'. You can also find this tracking number in your My eBay and on the Order Details page for the item. With this number, you can track the package from the time the item ships from the Global Shipping Center to the time it reaches your buyer. Here's how to find this tracking number in My eBay:
Go to My eBay.
Click the "Purchase History" link on the left side of the page.
Locate the item, and then click the tracking number link under the item title.
From the Purchase History, click on 'more actions' to the right of the item's title.
Click on 'View order details' from the drop-down menu. Above the title, you will see the estimated delivery date and the status of the delivery (if there's a tracker number uploaded).
21-02-2019 02:49