Kupujący otworzył spór??Co powinnam zrobić

justynkakrk
Użytkownik

Witam

Sprzedałam sukienkę w kótrej były wycięte metki ,na aukcji umieściłam o tym informacje.Kiedy sukienka doszla do kupującego był bardzo zdziwiony że w sukience nie ma metek.Pani też sobie wymyśliła że np w sukience nie ma podszewki, której wcale tam być nie powinno.Kupująca otworzyła sprawe w centrum rozstrzygania.Dodam jeszcze że Pani ,kótra zakupiła sukienke jest z UK,więc pieniązki są zablokowane na PayPal.Proponowałąm już Pani aby poszła do sklepu i sprawdziła orginalność sukienki ,ale do niej to nie przemawia.Co mogę w takim momencie zrobić??

Zaakceptowane rozwiązania (1)

Zaakceptowane rozwiązania (1)

czyli rozumiem ze juz wystawila Ci opinie negatywna...? przynajmniej odpowiedz na te opinie http://pages.ebay.pl/help/feedback/respond.html lub jesli Ci zalezy i np. uzgodnicie zwrot towaru popros o zmiane opinii http://pages.ebay.pl/help/feedback/revision-request.html

Odpowiedzi (10)

Odpowiedzi (10)

justynkakrk
Użytkownik

Czyli co powinnam zrobić?? Oddać jej pieniądze i liczyć że łaskawie odeśle sukienkę??Niestety z tego co czytałam większość spraw wygrywają kupujący ,a w tym wypadku boję się że jeszcze uznają że skoro sukienka nie ma metek jest fake i jeszcze ją zniszczą. Już sama nie wiem czy popadam w paranoje?.. I jak wogóle jest ze zwrotami ,najpier mi wyśle sukienkę ,a wówczas ja jej oddam pieniądze czy na odwrót??

jezeli w sporze twierdzi ze problem tkwi w tym, ze sukienka jest podrobka to byc moze zostaniesz poproszona o przedstawienie dowodu zakupu sukienki, ale jak to sie moze skonczyc trudno mi powiedziec.

justynkakrk
Użytkownik

Dzięki za zainteresowanie.Owszem Kupujący wystawil opinie. Poprostu szkoda mi 30zł za zwrot pieniędzy przez PayPal  + 20zł za wysyłkę + 10zł zawystawienie aukcji i 20 zł prawie prowzji wsumie to 80zł,a to jak dla mnie sporo. Czy mogę odrzucić rozszczenia tej Pani??Czy już jestem na przegranej pozycji??Zreszta jeszcze teraz Kupująca stwierdziła że przedmiot jest nie oryginalny ,co jest idiotyzmem bo nie wiem kto by sprzedawał podrobione ubrania z sieci H&M.Będę wdzięczna za wszystkie rady

justynkakrk
Użytkownik

A jak to wygląda w praktyce? Poczytałam sobie różne fora na ebay i paypal i wniosek jaki mi się nasówa tylko jeden iż kupujący jest zawsze na pozycji wygranej.

1. zasady zwrotow okresla sprzedawca

2. wystawila Ci juz negatywa

3. teoretycznie jesli w otwartej sprawie nie zmusi paypala do zwrocenia jej kasy, zanim zwroci sukienke (ktorej w sumie moze nie wyslac po odzyskaniu kasy), to w sumie to jej powinno zalezec, zeby zwrocic sukienke i pokryc koszt przesylki zwrotnej, aby odzyskac kase, ale to nie Ty masz kase tylko paypal, wiec to nie Ty decydujesz i jak na razie jestes na przegranej pozycji. moze skontaktuj sie z paypalem pod nr obslugi klienta i zapytaj, jaka moze byc procedura i czy moga zwrocic kase kupujacej zanim ona, teoretycznie, bedzie 'musiala' zwrocic sukienke...?

jak dla mnie, jesli teraz twierdzi ze problemem jest to, ze sukienka jest bez metek, a w aukcji jest wyraznie zaznaczone ze przedmiot bez metki, to nie moze domagac sie zwrotu itp, bo dostala to, co widziala ze jest wystawione i to co zdecydowala sie kupic...

no wiec twierdzi ze 'uwaza, ze sukienka jest nieoryginalna' tylko w sumie powinna to w jakis sposob udowodnic (nie tylko brakiem metki), zwlaszcza ze domagala sie zwrotu pieniedzy oraz wystawila negatywa

justynkakrk
Użytkownik

I problem jest w tym że nie zbieram przecież paragonów.Dziwi mnie że było na ukcji opisane że przedmiot jest bez metek ,a głównie o to tej babie chodzi. Jeszcze by mi brakowało jakby uznali sukienkę za podróbkę i ja np komisyjnie zniszczyli ,wtedy nawet nie chce liczyć ile byłabym stratna.

justynkakrk
Użytkownik

Taką dostałam wiadomość od ebay:"I contacted to say I didn't believe the item was authentic, compared with other similar dresses I have from same designer - she replied insisting it was, and suggested I go to the store where she works to validate it. I replied saying I still wanted a refund as the item wasn't validated, but got no reply. I contacted again, saying I wanted teh matter resolved, or i would have to leave negative feedback - which i have now done"

jesli info o braku metek byla na aukcji to ta informacja jest wiazaca i kupujaca nie powinna sie dziwic. po prostu dostala, obejrzala i sie rozmyslila... proces opisany w pomocy

http://pages.ebay.pl/help/buy/resolving-problems.html

ew. zaproponuj jest anulowanie transakcji http://pages.ebay.pl/help/sell/cancel-transaction-process.html tyle ze ktos bedzie musial poniesc koszt przesylki zwrotnej, ale powinnas odzyskac prowizje od ceny koncowej, choc nie wiem jakie masz asaday zwrotow w tym przypadku

Zadaj pytanie innym użytkownikom eBay