04-11-2010 10:15
Witam
Sprzedałam sukienkę w kótrej były wycięte metki ,na aukcji umieściłam o tym informacje.Kiedy sukienka doszla do kupującego był bardzo zdziwiony że w sukience nie ma metek.Pani też sobie wymyśliła że np w sukience nie ma podszewki, której wcale tam być nie powinno.Kupująca otworzyła sprawe w centrum rozstrzygania.Dodam jeszcze że Pani ,kótra zakupiła sukienke jest z UK,więc pieniązki są zablokowane na PayPal.Proponowałąm już Pani aby poszła do sklepu i sprawdziła orginalność sukienki ,ale do niej to nie przemawia.Co mogę w takim momencie zrobić??
Taką dostałam wiadomość od ebay:"I contacted to say I didn't believe the item was authentic, compared with other similar dresses I have from same designer - she replied insisting it was, and suggested I go to the store where she works to validate it. I replied saying I still wanted a refund as the item wasn't validated, but got no reply. I contacted again, saying I wanted teh matter resolved, or i would have to leave negative feedback - which i have now done"