
Kupujący oszukuje - sugeruje że dostał nie właściwy przedmiot i "prosi o zwrot"
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-01-2021 16:56
Dzień dobry,
ostatnio sprzedałem pierwszy przedmiot przez Ebay.com, były to nowe zapakowane karty do gry kolekcjonerskiej (aukcja skończyła się ceną 475$ +50$ ) koszty wysyłki.
Całą procedurę pakowania nagrałem i mam zapis, aż do momentu w którym pudełko było oklejone numerem wysyłki UPS. dodatkowo wysłałem paczkę za pomocą kuriera UPS, z zadeklarowaną wartością.
Kiedy zobaczyłem na trackingu że paczka została już odebrana napisałem do kupujacego prośbę o wystawienie opini i pozytywny komentarz.
Dostałem odpowiedź że wysłany przedmiot był uszkodzony i rozpakowany etc.
W jaki sposób mam dalej procedować, kupujący naturalnie nie posiłkuje się żadnymi dowodami tylko wykorzystuje ułomy system ebay? czy powinienem spodziewać się że to standard?, bo chwilę później wysłałem kolejną paczkę do innego kupującego...
będę wdzięczny za jakieś rozsądne sugestie.
Kupujący oszukuje - sugeruje że dostał nie właściwy przedmiot i "prosi o zwrot"
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-01-2021 23:45
Masz pecha. Teraz, jedynem krokiem jest zazadanie odeslania przedmiotu co jednak nie gwarantuje powodzenia.
Tu byl post nt.
Rozwiązano: nadużywanie programu ochrony kupujacych - Społeczność eBay
Aby maks. sie zabezpieczyc, wysylajac produkt nie odzywaj sie do kupujacego, do paczki nie wkladaj zadnych informacji, ogranicz wysylke do bezpieczniejszych krajow, nie sprzedawaj tym z malym dorobkiem (mozesz ich wykluczyc w "mojEbay" - ustawienia serwisu.), i co najwazniejsze: Nie sprzedawaj na eBay czegos czego
nie stać cię stracić.

