
Jak dokonać zwrotu pieniędzy kupującemu, aby sprawa nie została zamknięta na naszą niekorzyść?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-11-2014 13:32
Witam,
kupujący otworzył sprawę o produkt niezgodny z opisem i chce otrzymać zwrot pieniędzy. Twierdzi, że otrzymał używany produkt. Oczywiście jest to nieprawda, produkt jest nowy. Jednak jesteśmy gotowi zwrócić klientowi pieniądze, a produkt może zatrzymać.
Jednak jeśli dokonamy zwrotu pieniędzy, sprawa zostanie automatycznie zamknięta na naszą niekorzyść. Ponieważ jest to tak, jakbyśmy przyznali się do błędu. Czy się mylę?
Jak mogę dokonać klientowi zwrotu pieniędzy, aby sprawa nie została negatywnie podliczona do naszych wskaźników sprzedawcy?
Jak dokonać zwrotu pieniędzy kupującemu, aby sprawa nie została zamknięta na naszą niekorzyść?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
04-12-2014 01:25
Dokonaj zwrotu w tej poczatkowej fazie sporu.
Jak dokonać zwrotu pieniędzy kupującemu, aby sprawa nie została zamknięta na naszą niekorzyść?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
18-06-2015 23:26
Ciekawe, bo chociaz od razu zwracam kase klientowi, to i tak zliczaja mi fakt otwarca sprawy przez klienta na moją niekorzyść.
Moze ktoś zna inny sposób?
Jak dokonać zwrotu pieniędzy kupującemu, aby sprawa nie została zamknięta na naszą niekorzyść?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
03-07-2015 18:07
To że odda kasę klientowi odrazu nic nie zmienia, jeżeli klient otworzy spraw o niezgodnosc towaru z opisem zawsze bedzię sie to zaliczało jako negatywny punky do twoich standardów.

