
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
26-05-2017 16:52
Witam
Jakiś czas temu otrzymałem pewien przedmiot, lecz sprzedający nie zaznaczył, że wysłał go, więc z powodu braku kontaktu oktworzyłem spór na PayPal. W końcu zamówienie nieoczekiwanie doszło, lecz okazało się, że jest to zupełnie inny przedmiot, a sprzedający ponoć pomylił zamówienia. Jako, że podczas tego kolejnego problemu kontakt ze sprzedającym znowu się urwał, zmieniłem przyczynę wcześniejszego sporu, a po 2 dniach zamieniłem go w roszczenie. Sprzedający napisał, żebym wysłał zamieniony przedmot a on pokryje koszty wysyłki i wyśle mi ten odpowiedni. W tym samym dniu PayPal odpowiedział mi, że mam odesłać sprzedającemu przedmiot z potwierdzeniem wysyłki, a otrzymam zwrot pieniędzy. Uzgodniłem, więc ze sprzedającym, że kupię od niego zamieniony przedmiot, bo też mnie interesował, i zapłacę za niego, a on tylko odeśle mi ten pierwszy przdmiot. Tak zrobiliśmy, lecz sprzedający miał wysłać ten przedmiot 2 dni temu, a znowu przestał odpowiadać. Z kolei PayPal domaga się potwierdzenia wysyłki pomylonego przedmiotu do 2 czerwca, a nie ma szans, że kupujący dostarczy mi w tym czasie ten prawidłowy przedmiot. Mogę, więc zamknąć spór, a ew. otworzyć go jeszcze raz? W tym roszczeniu na PayPalu nie mogę zrobić nic prócz wysłania dowodu wysyłki zwrotnej lub anulowania roszczenia.
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
Zaakceptowane rozwiązania
Problem ze sprzedającym
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-05-2017 18:19
Dziwny sprzedawca....
Drugi raz sporu nie otworzysz.
Odeslij mu, brerz pieniadze poki mozesz - tak ja bym zrobil. Nie baw sie w kombinacje bo to moze byc wykorzystane przez sprzedawce szczegolnie ze ten jest jakis dziwny.
Problem ze sprzedającym
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-05-2017 18:19
Dziwny sprzedawca....
Drugi raz sporu nie otworzysz.
Odeslij mu, brerz pieniadze poki mozesz - tak ja bym zrobil. Nie baw sie w kombinacje bo to moze byc wykorzystane przez sprzedawce szczegolnie ze ten jest jakis dziwny.
Problem ze sprzedającym
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
27-05-2017 23:28
Sprzedawca wysłał odpowiedni przedmiot i podał numer do monitoringu, więc chyba lepiej już teraz poczekać, tym bardziej ze sprzedawca faktycznie ma te 1366 punktów konta czy jak to się tam zwie i jest na ebayu od 18 lat, ale jednak podejrzane wydaje się tłumaczenie wyjazdami służbowymi, tak jakby nie miał wtedy dostępu do internetu w dzisiejszych czasach.

