Witam, Próbowałem znaleźć odpowiedź na temat zwrotów lecz dokładnie nie jest to opisane. Prowadzę sprzedaż w Wielkiej Brytani i moje pytanie brzmi: Czy proces zwrotu produktu i zwrotu pieniędzy musi być prowadzony poprzez "sytem eBay" czy może być przeprowadzony między kupującym a sprzedawcą? Chodzi generalnie o to, że niejednokrotnie ponoszę koszty przesyłki i inne koszty zwiazane ze sprzedażą a niejednokrotnie kupujący przez pomyłkę bądź też w ramach wypróbowania przedmiotu kupuje po czym zwraca towar. Tak więc czy zasadą jest iśc przez proces zwrotu produktu czy też kupujący i sprzedawca mogą miedzy sobą to ustalic? Pozdrawiam Paweł
Wszystko zależne na kogo trafisz po drugiej stronie , jeden napiszę priv że nie podaba mi się chce zwrócić i wtedy możesz dogadać szczegóły zwrotu , drugi od razu zgłosi przez ebay zwrot , podejrzewam że tą wersje już znasz 🙂