Wysyłanie drogiego produktu za granice
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
01-08-2017 23:04
Witam,
Jestem początkującym sprzedawcą na ebay.pl i wyczytałem że często dochodzi do sporów między klientami i paypal zamraża środki. Czesto środki są wysyłane z powrotem do klientów z byle jakiego powodu. Z tego co czytam w różnych postach oznacza że klient ma zawsze rację a sprzedawca g...wno może.
Teraz pytanie jak radzić sobie z wysyłaniem drogiego sprzętu za granicę, np kino domowe za 3000zł.?
Kupujący - potencjalny Polak mieszkający w Niemczech za granicą z małą ilością komentarzy czyli tylko 5. Jak dla mnie to nie jest
dobry klient na paypala bo smierdzi mi to wałem jaki może wykręcić.
Czy w takiej sytuacji mam prawo rządać tylko przelewu na konto bezpośrednio i odesłać mu kasę z powrotem na paypala? Za duże ryzyko sporu i ewentualnych utraty pieniedzy....
Zastanawiam się jaką strategię przyjąć. Realizowanie np przez paypal zamówien do 500zł a powyżej tego tylko przelew na konto.
Zabrałem się za sprzedaż drogich rzeczy i nie wiem czy to dobry pomysł jest jak sobie tak czytam jak się tu ludzie szarpią i nic nie mogą załątwić, przykre to jest ;/ Nie wiem czemu ma to wszystko służyć skoro jest spora kasa na prowizjach a support z tego co czytałem tu nie istnieje i odpisują jakieś roboty czy już nawed Hindusy używając google tłumacza....
...żeby to jeszcze marże były jakieś przyzwoite żeby pokryć straty na złodziei a człowiek musi tyrać teraz za 10% takie czasy chore.
Czy ktoś tu mądry z jakimś doświadczeniem wypowie się co w tej sprawie można zrobić żeby się jakoś zabezpieczyć na takie transakcje? Może jakaś firma zewnętrzna która ubezpiecza takie transakcję na wypadek braku sprawiedliwości ze strony paypala?
Pozdro
Wysyłanie drogiego produktu za granice
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij