anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłanie drogiego produktu za granice

Witam,

 

Jestem początkującym sprzedawcą na ebay.pl i wyczytałem że często dochodzi do sporów między klientami i paypal zamraża środki. Czesto środki są wysyłane z powrotem do klientów z byle jakiego powodu. Z tego co czytam w różnych postach oznacza że klient ma zawsze rację a sprzedawca g...wno może. 

 

Teraz pytanie jak radzić sobie z wysyłaniem drogiego sprzętu za granicę, np kino domowe za 3000zł.?

 

Kupujący - potencjalny Polak mieszkający w Niemczech za granicą z małą ilością komentarzy czyli tylko 5. Jak dla mnie to nie jest

dobry klient na paypala bo smierdzi mi to wałem jaki może wykręcić.

 

Czy w takiej sytuacji mam prawo rządać tylko przelewu na konto bezpośrednio i odesłać mu kasę z powrotem na paypala? Za duże ryzyko sporu i ewentualnych utraty pieniedzy....

 

Zastanawiam się jaką strategię przyjąć. Realizowanie np przez paypal zamówien do 500zł a powyżej tego tylko przelew na konto.

 

Zabrałem się za sprzedaż drogich rzeczy i nie wiem czy to dobry pomysł jest jak sobie tak czytam jak się tu ludzie szarpią i nic nie mogą załątwić, przykre to jest ;/ Nie wiem czemu ma to wszystko służyć skoro jest spora kasa na prowizjach a support z tego co czytałem tu nie istnieje i odpisują jakieś roboty czy już nawed Hindusy używając google tłumacza.... 

 

...żeby to jeszcze marże były jakieś przyzwoite żeby pokryć straty na złodziei a człowiek musi tyrać teraz za 10% takie czasy chore.

 

Czy ktoś tu mądry z jakimś doświadczeniem wypowie się co w tej sprawie można zrobić żeby się jakoś zabezpieczyć na takie transakcje? Może jakaś firma zewnętrzna która ubezpiecza takie transakcję na wypadek braku sprawiedliwości ze strony paypala?

 

Pozdro

 

 

 

 

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Wysyłanie drogiego produktu za granice