
09-02-2015 20:53
Dostałem od niego łącznie 19 wiadomości dotyczących przedmiotu i wysyłki. Na nieszczęście jego paczka zawisła (UK) i ciągle wisi sobie w jukeju. Zakończyło się zwrotem pieniędzy ale napisał, że jak paczka dojdzie to mi prześle kase.
Też macie takich upierdliwych klientów?
14-02-2015 12:36
mam różnej maści debili,np jeden z Niemiec o greckim nazwisku,kupił chińską brzytwę i ubzdurał sobie że jest jest japońska,kilka godzin po zakupie 4 wiadomości i ostatnia że on chce anulować.Biorę to wszystko na zimno,oddaję kasę,nie dyskutuje.
05-03-2015 19:21
Can you ship a lot FASTER???? Also Why can't you add the items scheduled to ship on the SAME DAY, GROUP AS MANY OF THEM AS POSSIBLE, SEND MY ORDER EARLIEST AS POSSIBLE I DON'T WANT to WAIT 2 MONTHS for MY ORDERS TO ARRIVE AT MY DOORSTEP!!!! It's just unacceptable. Ship as many items at ONE TIME. I place ONE ORDER EACH TIME I ORDER, weater it's 2 items or 20 items per order. BUT...YOU SPLIT THEM INTO EACH SEPARATE SINGLE ITEM. IT DOESN'T MAKE SENSE. I'M trying to place an order of about 7 to 8 items. I already seen YOU SPLIT THEM...SHIPPING ONE SINGLE ITEM AT A TIME, that's the reason for this EMAIL. Do you think you could send/ship the order I'm finalizing by the next 5 minutes WITH MORE THAN 2 ITEMS EACH TIME???? I DON'T KNOW WHAT IS GOING ON. YOU WILL LOOSE MANY CLIENTS THIS WAY. I appreciate your time for reading my lengthy email, and hope that will see the light. More BOXES will NOT increase your earnings/sales, BUT THE CLIENTS GET CHARGED MORE instead. Some clients may not like your POLICY Marisa
Pierwszy raz u mnie kupiła i tylko jedną sztukę. Wariatka? Naćpana?