
Proszę o bezpośredni link do działu obsługi klienta ebay.com
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
21-12-2013 21:04
Jak w temacie a konkretnie link gdzie mogę przedstawić swoje stanowisko w języku angielskim odnośnie sporu jaki założył mi kupujący ze Stanów Zjednoczonych. Polski ebay dał mi tylko link abym sobie poczytał wieczorem to co znam dokałdnie.
Nie mam pojęcia co zrobić z kupjącym. Niestety kłamie. Tak w skrócie otrzymał towar i twierdzi, że nie jest kompletny. Otrzymał kurtkę z pasem a twierdzi, że pasa nie otrzymał. Nie wiem co z tym zrobić. Kurtka prawie 500$. Przecież nie mogę przyjąć niekompletnego towaru gdyż jest bezwartościowy. Kupujący straszy mnie, że zwórci się do ebay oraz do PayPal. Żąda zwrotu pieniędzy chce odesłac kurtkę.
Najgorsze jest to, że taka sama kurtka została sprzedana do USA, Canady, Meksyku i tamci klienci sa zadowoleni kometarze ok. Przecież nie pozwoliłbym sobie oszukać klienta.
I teraz słowo przeciwko słowu.
Co z tym zrobić ?
Z poważaniem.

