
29-10-2014 11:37
Sprawy zamknięte i nierozwiązane przez sprzedawcę w bieżących wynikach (3) dla Program dla Najlepszych Sprzedawców w USA (12 miesiące(ęcy): 01/11/13 - 31/10/14)
http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=RR645435851PL
Kupujący nie odebrał przesyłki chociaż znał numer
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=RR617342076PL
przesyłka dostarczona
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=RR617343125PL
After being issued a refund by eBay, the item arrived in the mail today. I am happy to return the item or pay for. What would you like me to do?
kupujacy przyznał się że otrzymał przesyłkę chociaż status świruje
Ebay stwierdził że moge się cmoknąć bo mineło 45 dni
29-10-2014 12:42 — edytowano 29-10-2014 12:45
Mam mniej opinii od Ciebie mniej z pewnością wysyłek ale inna branża inny towar.
Jednak też mam sporo "gówniarzerii " kupujacej nie płacącej albo cwaniaków.
U mnie to samo.
Mnie szlag trafia powoli a napisałem o tym wyżej.
Pozdrawiam.
30-10-2014 19:41
Hej razor,
odnośnie nie zaktualizowanego statusu. Jak chcesz możesz zadzwonić do nich, podajesz numer śledzenia i po pewnym czasie status się zmienia na ten prawidłowy. Robiłem tak 2-3 razy.
Pozdrawiam
31-10-2014 10:47 — edytowano 31-10-2014 10:49
no tak,ale teraz to już mi ebay nie wykasuje "przewinienia" bo minęło więcej niż 45 od zakończenia sporu.Nawet gdyby nie minęło to cokolwiek u nich wywalczyć graniczy z cudem i wymaga godzin walki.
Wszystkie te 3 przypadki to efekt zapaści noworocznej USPS,jeśli ktoś ma nadzieję że zdobędzie dobre ratingi to natychmiast je straci wysyłając w listopadzie i grudniu do USA.Tym bardziej że teraz nawet oceny za czas dostawy są traktowane jako "problem"
W pewnych warunkach 1 lub dwóch klientów likwiduje status "spełnia standardy"
31-10-2014 19:16
Dokładnie tak jest jak mówisz. Chore standardy. Nie trzeba nic dodawać.