
13-11-2012 15:25
... przed "debilami"?
Sory za wyrażenie ale ja już po prostu nie mogę.
Użytkownika kupił wczoraj odemnie przedmiot. Wysyłka Polska - Rosja. Dzisiaj pisze mi wiadomość czy napewno wysłałem przedmiot bo on sprawdzał rano skrzynke i nic tam nie było.
Dlaczego my mamy ponosić konsekwencję w postaci negatywnych komentarzy, skoro ktoś ma nie równo pod sufitem.
Kolejna sytuacja.
Jestem producentem pewnego przedmiotu. Są to oczywiście przedmioty nowe. Użytkownik kupił 2 te przedmioty i zapłacił za jeden. Wysłałem do niego wiadomość co z tym drugim przedmiotem. Napisał żeby anulować. Otworzyłem sprawe o anulowanie a ten przysyła mi wiadomość że wpłacił pieniądze i chce natychmiast mieć przedmiot. Odpisałem że 1 przedmiot został już wysłany a drugi miałem anulować bo tak napisał. To on że mam wysłać przedmiot.....
Minęło kilka dni i dostałem neutralny komentarz.... że przedmiot śmierdzi. Kilkadziesiąt innych osób które zamówiły ten sam przedmiot wystawiło same pozytywy. Ale mu przecież tego nie udowodnisz.
Jak chronić się przed debilami?
14-11-2012 13:04
Pić i Palić 🙂
14-11-2012 13:14
Serwis nie zacznie chronić sprzedających bo im na tym nie zależy! Sprzedający jest złem koniecznym!
To jest dobre 🙂
http://community.ebay.pl/topic/Forum-Og%C3%B3lne/Zosta%C5%82em-Oszukany-Poni%C5%BCony/20000000088?#msg20000000209
01-12-2012 15:40
na kilkaset transakcji moze 2 albo 3 gosci probowalo mnie przekrecic, wiec jak dla mnie wszystko wporzo bo miesci sie w rozsadnych granicach (1 na 100 lub 200), gdyby co 2 transakcja w ten sposob przebiegala to wtedy moglby byc problem,
Pozdro i wiecej cierpliwosci do kupujacych