
Problem z powiązaniem nowej karty w PayPal.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-11-2015 22:00
Witam.
Dopiero od kilku miesięcy dokonuję (rzadko zresztą) zakupów przez internet. Niedawno zamknąłem dotychczasowe konto bankowe i zacżąłem korzystać z innego. Wcześniej bez problemów powiązałem kartę Visa z PKO z moim kontem w PayPal. Teraz jednak korzystam z nowej karty Mastercard z Banku Pocztowego. Nie było problemów z powiązaniem rachunku bankowego, natomiast podczas próby powiązania karty, po wpisaniu wymaganych danych pojawia się komunikat: "Niestety nie możemy dodać tej karty. Spróbuj dodać do swojego konta inną kartę". Nie wiem czy w zaistniałej sytuacji będę mógł dokonywać zakupów online za pośrednictwem PayPal.
Czy wie ktoś może dlaczego się tak dzieje i czy można temu jakoś zaradzić? Czy może jednak wystarczy powiązanie samego rachunku bankowego?
Problem z powiązaniem nowej karty w PayPal.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
03-11-2015 16:40
o powody nieakceptowania karty mozesz zapytac paypal https://www.paypal.com/selfhelp/contact/call + jesli karty nie mozesz dodac, doladuj kase do konta paypal z konta bankowego - dziala blyskawicznie https://www.paypal.com/selfhelp/article/FAQ1034/1

