Hej .
Mam problem.
mam komunikat przy towarze na eBey - zwrot został zamknięty
( zwrot towaru został zamknięty na ebey po przekształceniu sporu w roszenie na PeyPal ? - zrobiłem to natychmiast jak okazało się że zegarek był zepsuty - w opisie miła być idealny )
( produkt był zepsuty - poważnie - To miał być prezent - zleciłem naprawę w Polsce . Spieszyło mi się - to był prezent na świta. Zapłaciłem podatek cło z Japonii. koszt naprany w Polsce )
Sprzedawca nalegał bym zamknął sprawę na Peypal .
Peypal po przesłaniu wad zamknął sprawę. Bez zwrotów.
Sprzedawca - pisze że chce zwrotu jednak zwrotu towaru . Proponuje że odeśle mi kwotę zakupu. Nie uwzględnia naprawy podatków cła i problemów. Żona nosi zegarek .
Nigdy nie miałem takiego problemu. Jakie mam wyjście w takiej sytuacji. Na co jestem narażony ?
Prosze o pomoc.
Dziękuj .