Zakup w USA i reklamacja

Cześć,

Kupiłem w USA 4 sztuki podzespołów do komputera. Pojechałem po odbiór paczki na Pocztę, zapłaciłem VAT, odebrałem towar.

Cieszyłem się do czasu, kiedy 1 sztuka się popsuła.

Sprzęt ten nie jest tani, więc zapytałem sprzedawcę - co z tym fantem zrobić. Odpowiedź:Oodeślij. Jak usterka się potwierdzi - wyślemy nowy sprzęt - nową sztukę.

 

I tu pytanie: Jak to wysłać, żeby nie płacić cła za powrót sprzętu naprawionego? Skąd celnik ma wiedzieć, że towar wraca do mnie z reklamacji?

 

Marek

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania

Zakup w USA i reklamacja

musisz odprawic wg.

http://www.monitorc.pl/roczniki/1997/CEL12-XX.pdf

 

mozesz poszukac  tu:

http://www.mf.gov.pl

 

lub zadzwonic do komory

 

w ostatecznosci podam kontakt do info celnej ale na priva bo tu roboty znajda  .

**************************************

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Zakup w USA i reklamacja

musisz odprawic wg.

http://www.monitorc.pl/roczniki/1997/CEL12-XX.pdf

 

mozesz poszukac  tu:

http://www.mf.gov.pl

 

lub zadzwonic do komory

 

w ostatecznosci podam kontakt do info celnej ale na priva bo tu roboty znajda  .

**************************************
Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź