
07-01-2019 19:45 — edytowano 07-01-2019 19:49
Witam, dokonałem ostatnio zakupu karty graficznej na aukcji u sprzedawcy z USA, który to ma konto na eBay od 2001 roku i mnóstwo opinii, 100% pozytywnych. Karta była podejrzanie tania, jednak zasugerowawszy się opiniami i renomą sprzedającego oraz obecnością Money Back Guarantee (Prograu Ochrony Kupujących) dokonałem zakupu, oczywiście zapłaciłem poprzez PayPal.
Około dwie godziny po wykonaniu zapłaty otrzymałem automatyczny e-mail od eBay, w którym zostałem poinformowany o rzekomym włamaniu na konto sprzedawcy, u którego robiłem zakupy. Wszystkie aukcje u sprzedawcy ze sprzętem elektronicznym (w tym ta z kartą graficzną) zostały usunięte przez serwis, a transakcje anulowane. Problem w tym, że ja już zapłaciłem i niestety nie da się przerwać ani odwrócić płatności w serwisie płatnicznym, ponieważ została już ona zatwierdzona przez PayPal 😞 Infolinia PayPala jest nieczynna po godz. 17:00, więc nie byłem im w stanie od razu zgłosić faktu, iż zostałem oszukany.
Zgodnie z poleceniami w mailu od eBay, założyłem spór w PayPal oraz napisałem do sprzedawcy.
Powiedzcie mi, czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i czy są w ogóle jakieś REALNE szanse na odzyskanie pieniędzy?
Pozdrawiam
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
07-01-2019 23:07
powinies otrzymac zwrot od Paypala. Lata temu mialem podobny wypadek i oddali. Jesli placiles karta przez Payal to mozesz reklamowac u karty jesli takowa oferuje protekcje
07-01-2019 23:07
powinies otrzymac zwrot od Paypala. Lata temu mialem podobny wypadek i oddali. Jesli placiles karta przez Payal to mozesz reklamowac u karty jesli takowa oferuje protekcje
09-01-2019 14:03
Normalnie przez PP na 99,99 % zwróca bez probemu.
Pozostaje jeszcze operator karty ale wg mnie nie będzie potrzeby.