
Pitney Bowes ponowna dostawa
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-04-2020 12:05
Witam.
Ostatnio spotkała mnie niemiła sytuacja. MIanowice zamówiłem paczkę z USA, była objęta programem wysyłki międzynarodowej.
Wszystko było dobrze, do czasu aż paczka dostała się w ręce DPD. Skorzystałem z opcji DPD pick-up. I tutaj pojawił się problem. Najwyraźniej w tym punkcie, postanowili odmówić odbioru paczki. DPD od razu postanowiło zwrócić paczkę do nadawcy (w tym wypadku Pitney Bowes). Ebay przesłał mi maila o tym że zakupiony przedmiot nie mógł zostać dostarczony. W tym samym mailu załączony był link "Zweryfikuj adres dostawy" po to aby Pitney Bowes jeszcze raz wysłało paczkę. Skorzystałem z tej opcji, jednak nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Paczka na ten moment jest z powrotem u nadawcy.
I tutaj mam pytanie: Czy ktoś spotkał się kiedyś z taką sytuacją. I jeśli tak, to ile zajęło Pitney Bowes ponowne wysłanie przesyłki.

