19 lutego 2016 | 04:10PM CET
Zgodnie z informacjami z ostatnich Aktualności dla sprzedawców od 20 lutego br. zaczną obowiązywać nowe standardy obsługi dla sprzedawców i zasady oceny poziomu obsługi. Zmiany te wprowadzamy w odpowiedzi na opinie i prośby sprzedawców o takie zasady oceny, które pozwolą im łatwiej kontrolować osiągane wyniki.
Od 20 lutego przy określaniu wskaźnika problemów z transakcjami będziemy uwzględniać tylko 2 kryteria:
- Transakcje anulowane przez sprzedawcę: Jeśli sprzedawca anuluje transakcję z powodu braku zapasów danego przedmiotu lub jego niedostępności, spowoduje to obniżenie oceny jego poziomu obsługi.
- Sprawy zamknięte bez rozwiązania przez sprzedawcę: Jeśli sprzedawca nie może rozwiązać sprawy, zanim ją zamkniemy, zostanie ona uwzględniona we wskaźniku problemów z transakcjami.
Jednocześnie, wprowadzamy wskaźnik Terminowa wysyłka, aby - na podstawie opinii od kupujących - ocenić to, jak szybko sprzedawcy wysyłają towar.
Ponieważ mniej sytuacji będzie teraz uznawanych za problemy z transakcjami, dostosowaliśmy minimalne wymagania dotyczące statusu Najlepszego Sprzedawcy i sprzedaży na eBay:
| Najlepsi Sprzedawcy | Wszyscy sprzedawcy | Maks. % transakcji z problemami- Transakcje anulowane przez sprzedawcę
- Sprawy zamknięte bez rozwiązania przez sprzedawcę
| 0,5% | 2% | Maks. % spraw zamkniętych bez rozwiązania przez sprzedawcę
| 0,3% | 0,3% | Maks. % transakcji, gdzie towar nie został dostarczony na czas (w terminie)
| 5% | 10% |
Sprawdź informacje o swoim poziomie obsługi, transakcjach i terminowości wysyłki w nowym panelu Wskaźników sprzedawcy.
Pozdrawiamy,
Zespół eBay
|