***Nowe standardy obsługi dla sprzedawców***

19 lutego 2016 | 04:10PM CET

Zgodnie z informacjami z ostatnich Aktualności dla sprzedawców od 20 lutego br. zaczną obowiązywać nowe standardy obsługi dla sprzedawców i zasady oceny poziomu obsługi. Zmiany te wprowadzamy w odpowiedzi na opinie i prośby sprzedawców o takie zasady oceny, które pozwolą im łatwiej kontrolować osiągane wyniki.

Od 20 lutego przy określaniu wskaźnika problemów z transakcjami będziemy uwzględniać tylko 2 kryteria:

  • Transakcje anulowane przez sprzedawcę: Jeśli sprzedawca anuluje transakcję z powodu braku zapasów danego przedmiotu lub jego niedostępności, spowoduje to obniżenie oceny jego poziomu obsługi.
  • Sprawy zamknięte bez rozwiązania przez sprzedawcę: Jeśli sprzedawca nie może rozwiązać sprawy, zanim ją zamkniemy, zostanie ona uwzględniona we wskaźniku problemów z transakcjami.

Jednocześnie, wprowadzamy wskaźnik Terminowa wysyłka, aby - na podstawie opinii od kupujących - ocenić to, jak szybko sprzedawcy wysyłają towar.

Ponieważ mniej sytuacji będzie teraz uznawanych za problemy z transakcjami, dostosowaliśmy minimalne wymagania dotyczące statusu Najlepszego Sprzedawcy i sprzedaży na eBay:


   Najlepsi  
   Sprzedawcy  

  Wszyscy  
   sprzedawcy  


 Maks. % transakcji z problemami
  • Transakcje anulowane przez sprzedawcę
  • Sprawy zamknięte bez rozwiązania przez sprzedawcę

    0,5%    2%

 Maks. % spraw zamkniętych bez rozwiązania przez sprzedawcę 

    0,3%    0,3%

 Maks. % transakcji, gdzie towar nie został dostarczony na czas (w terminie)  

    5%     10%

 

 

 

 

 


 

 


Sprawdź informacje o swoim poziomie obsługi, transakcjach i terminowości wysyłki w nowym panelu Wskaźników sprzedawcy.

Pozdrawiamy,
Zespół eBay