Zgodnie z informacją z Aktualności dla sprzedawców z marca br., stopniowo
wprowadzamy ulepszenia w procesie anulowania nieopłaconych zamówień,
dzięki którym sprzedawcy nie będą już musieli otwierać spraw o zaległe płatności
ani wysyłać kupującym przypomnień o zapłacie. Od maja br. sprzedawcy będą
mogli sami lub automatycznie anulować zamówienia. Po anulowaniu zamówień
dane oferty będzie można wystawić ponownie, a stosowne opłaty zostaną
zwrócone sprzedawcy.


Kupujący będą mieli 4 dni kalendarzowe na zapłatę po potwierdzeniu chęci
zakupu. Będziemy proaktywnie wysyłać kupującym przypomnienia o płatności z
prośbą o zapłatę, a jeśli nie zapłacą w określonym czasie, sprzedawca będzie
mógł anulować zamówienie piątego dnia kalendarzowego.


Te funkcjonalności są już dostępne dla niektórych sprzedawców. Jeśli są
dostępne dla Ciebie, przy anulowaniu zamówienia w Panelu Sprzedawcy czy na stronie Mój
eBay > Sprzedane zobaczysz opcję „Kupujący nie zapłacił”. Jeśli ta opcja nie jest
widoczna, bez obaw – zostanie udostępniona w najbliższych tygodniach i nie
musisz podejmować żadnych działań.


Dziękujemy za sprzedaż na eBay.
Zespół eBay