
23-09-2015 16:30
Witam
Mam problem z serwisem Ebay.
Niedawno kupiłem u gościa w USA towar.
Niestety dotarł uszkodzony, załozyłem spór ,sprzedawca nie odpowiadał na spór.
Zamknąłem spór i wystawiłem stosowny komentarz.
NA drugi dzień patrzę że komentarz został usunięty.
Pisałem do serwisu Ebay i żadaniem o wyjaśnienie.
W odpowiedzi dostałem że" , że dokonałeś zwrotu przedmiotu, oraz otrzymałeś zwrot pieniędzy. W takim wypadku, opinia jest usuwana".
Przedmiotu nie odesłałem i nie dostałem żadnych pieniędzy ,a mimo to serwis usuną opinię , ot tak sobie.
Jest to na tyle nieuczciwe że jak ja byłem sprzedającym, kupującemu nie spodobał się towar ,przyjąłem go z powrotem bez żadnych komplikacji czy opóźnień.
Oczywiście wystawił mi negatywa to serwis Ebay nie był skłonny kiwnąc nawet palcem zasłaniając się że każdy ma prawo do wystawiania opinii.
Widać że serwis Ebay traktuje użytkowników na równych i równiejszych, szkoda tylko że stawki od sprzedaży są te same.
Ebay jest stronniczy
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
26-09-2015 06:57
Jeżeli zamknąłeś spór to znaczy, że zrezygnowałeś ze zwrotu, powinieneś eskalować sprawę do rozpatrzenia przez ebay, wtedy finał byłby inny.
Co do opinii spróbuj to wyjaśnić na chacie ebay uk, tam można dużo załatwić. Do ebay pl niewarto nawet pisać, oni nigdy nie wiedzą co się dzieje i nie pomogą.
26-09-2015 09:50
Witam
Zgadzam się, że powinienem eskalować to do rangi rozstzygnięcia przez Ebay, niestety nie było takiej opcji, była opcja tylko zamknięcie sporu.
Co do załatwiania przez Polski ebay to rzeczywiście masz rację na polskim Ebay pisze się tak jak do automatu.
Za każdym razem dostaję takie samo "głupie" tłumaczenie , opinia została usunięta automatycznie i nie ma mozliwości jej przywrócenia.
Natomiast w moim przypadku (kiedy to ja dostałem negatywa ) dostaję to samo tłumaczenia, że jako kupujący miał prawo do wyrażenia swojej opinii.
Widać ewidentnie ,że Ebay stosuje wobec uzytkowników dwie klasyfikacje, szkoda tylko ,że nie jest to samo w stosunku do opłat.
Co do ebay.uk o którym wspomniałeś chodzi Ci o Frum dyskusyjne czy bezpośredni kontakt z Ebayem za pomocą formularza?
Pozdrawiam
Rafał
26-09-2015 06:57
Jeżeli zamknąłeś spór to znaczy, że zrezygnowałeś ze zwrotu, powinieneś eskalować sprawę do rozpatrzenia przez ebay, wtedy finał byłby inny.
Co do opinii spróbuj to wyjaśnić na chacie ebay uk, tam można dużo załatwić. Do ebay pl niewarto nawet pisać, oni nigdy nie wiedzą co się dzieje i nie pomogą.
26-09-2015 09:50
Witam
Zgadzam się, że powinienem eskalować to do rangi rozstzygnięcia przez Ebay, niestety nie było takiej opcji, była opcja tylko zamknięcie sporu.
Co do załatwiania przez Polski ebay to rzeczywiście masz rację na polskim Ebay pisze się tak jak do automatu.
Za każdym razem dostaję takie samo "głupie" tłumaczenie , opinia została usunięta automatycznie i nie ma mozliwości jej przywrócenia.
Natomiast w moim przypadku (kiedy to ja dostałem negatywa ) dostaję to samo tłumaczenia, że jako kupujący miał prawo do wyrażenia swojej opinii.
Widać ewidentnie ,że Ebay stosuje wobec uzytkowników dwie klasyfikacje, szkoda tylko ,że nie jest to samo w stosunku do opłat.
Co do ebay.uk o którym wspomniałeś chodzi Ci o Frum dyskusyjne czy bezpośredni kontakt z Ebayem za pomocą formularza?
Pozdrawiam
Rafał
26-09-2015 22:13 — edytowano 26-09-2015 22:15
Witam, trzeba czekać i po jakimś czasie powinna się pojawić opcja eskalacji do ebay.
Chat ebay uk
http://ocsnext.ebay.co.uk/ocs/cusr?query=2847&levelHierarchy=1a3a4
27-12-2015 20:00
Pisanie do BOK e-bay, czy matki PayPal jest tylko stratą czasu.
Nikt ci w niczym nie pomoże, poza wklejeniem gotowca, że im przykro.
Na swoim przykładzie - sprzedałam 4CD, mam kwity z wagą paczki 0,461 kg, kupujący napisał "pusta paczka" w "1" dzień spór stał się roszczeniem, a w 2 mimo moich dowodów oddali mu pieniądze,bez odsyłania paczki.Dodatkowo zapłaciłam prowizję Paypal za oddanie złodziejowi moich pieniędzy. Teraz e-bay stanowczo twierdzi, że nie odda mi ich prowizji. Jest to dla mnie dodatkowa strata.
Twierdzę na podstawie wielu przeczytanych wątków - Polak w e-bay i paypal nie ma żadnych szans. My dla nich nie jesteśmy wogłe ludzmi, tylko jeleniami do dojenia.