
09-11-2013 00:35
Prośba o radę co moe zrobić w takiej sytuacji... Do ebaya mam przypisany stary e-mail, który usunąłem jakiś czas temu. W sierpniu eBay wygenerował mi fakturę na kwotę 9,02 zł. Nie wiem skąd wzięła się opłata za jakiegoś menadżera sprzedaży, na nic takiego się nie zgadzałem:
Zaawansowany menedżer sprzedaży: Opłata subskrypcyjna
Czy to jest jakaś stała opłata? Ja do eBaya nie logowałem się od kilku miesięcy a dziś szok - do zapłaty ponad 40 zł. Domyślam się, że wysyłali mi powiadomienia na ten stary mail który już nie istnieje, ale napewno dostawali info zwrotne, że wiadomość niedostarczona. Dlaczego więc nie wysłali powiadomienia pocztą tradycyjną. Czuję się pokrzywdzony przez tą firmę. Co robić?
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
09-11-2013 20:56
Odpowiem sam 🙂 Złożyłem reklamację i uwzględniając zaistniałą sytuację została rozpatrzona pozytywnie, także profesjonalne podejście do Klienta, gratulacje dla eBaya i tak trzymać.
09-11-2013 20:56
Odpowiem sam 🙂 Złożyłem reklamację i uwzględniając zaistniałą sytuację została rozpatrzona pozytywnie, także profesjonalne podejście do Klienta, gratulacje dla eBaya i tak trzymać.