prośba o pomoc przy anulowanej transakcji

Mam właśnie przypadek anulowania transakcji po jej wygraniu. Sprzedający zgodził się na anulowanie i zaproponował towar drugiemu licytantowi. Poprosił o zapłacenie prowizji ale nie otworzył sporu o taki zwrot tylko chce przes adres mailowy na Pay Pal albo jako przelew na konto, ale przelew będzie mnie kosztował tyle co sam niekupiony towar. Niestety także towar wisi na moim koncie jako niezapłacony. Co mam robić. Błagam o pomoc. Pozdrawiam Joanna

Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

prośba o pomoc przy anulowanej transakcji

Ja bym proponował zwrot przez PayPal. Zapytaj go o sumę i przelej. Taka opcja zabiera zdecydowanie mniej czasu a na dodatek jest powiadamiany o wpłacie.



W takim wypadku może być skłonny anulować sprzedaż bez orzekania o Twojej winie (powiedzmy umownie) i zwrot prowizji dostanie od Ciebie a nie od serwisu. W tym drugim wypadku zarobisz warna za niewywiązanie się z transakcji, przez co możesz mieć problem z zakupami w przyszłości - Sprzedający mogą np. zablokować możliwość kupna osobom, które w ciągu - dajmy na to roku, nie zapłacili np. dwukrotnie za zakupione przedmioty.

Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź

prośba o pomoc przy anulowanej transakcji

zrób tak jak Ci odpisałem, czyli on niech otwiera spór o zwrot prowizji


 


 

Wiadomość 3 z 5
ostatnia odpowiedź

prośba o pomoc przy anulowanej transakcji

Absolutnie nic nie plac. Sprzedawca otrzyma zwrot prowizji od Ebay jesli spelni pewne warunki.Ty nic nie musisz robic.


Jesli Ebay przysle email ze sie zgadzasz na anulowanie transakcji to mozesz odpowiedziec


Mozesz mu wystawic pozytywna opinie lub raczej neutralna aby ostrzec innych przed jego praktykami i probami wyludzenia pieniedzy

**************************************
Wiadomość 4 z 5
ostatnia odpowiedź

prośba o pomoc przy anulowanej transakcji

@ebajer



Czy jemu czasami nie biega o to, że przelew bankowy wyniesie go tyle co sam towar? Opłaty są różne i nie trzeba zakładać od razu chęci wyłudzenia ze strony Sprzedawcy.



Znam procedury zwrotu prowizji i na koncie Kupującego w wypadku niewywiązania się z zapłaty za przedmiot pojawia się odpowiednia adnotacja. I później może mieć problem z zakupami w przyszłości przez to, ponieważ Sprzedający czasami blokują takich.

Wiadomość 5 z 5
ostatnia odpowiedź

Wpisz nazwę produktu