
05-01-2023 21:36
Kupiłem od sprzedawcy z UK 4 przedmioty. Kiedy miałem je dodane do koszyka, wysłałem prośbę o podanie łącznej kwoty do zapłaty. Po skorzystaniu z tej opcji wyświetlił się komunikat: "Niestety, nie możemy w tej chwili przetworzyć Twojego polecenia. Error code: 80000". Napisałem wiadomość z opisem sytuacji do pomocy ebay, i odpisali mi, że Sprzedający nie zdefiniował swoich preferencji dotyczących wysyłki, aby umożliwić kupującym żądanie sumy za ich przedmioty. No i że mam wysłać prośbę o ręczne wysłanie faktury. Tak też zrobiłem i tutaj zaczęły się schody. Pierwszy raz wysłałem wiadomość 01.01 i nie było odzewu, więc 04.01 napisałem drugi raz. I dalej cisza. Nie wiem co mam teraz zrobić, bo przedmioty dalej wiszą w koszyku jako nie opłacone, każdy z doliczoną osobną opłatą za wysyłkę, a sprzedający nie odpisuje. Może ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać? Z góry dzięki za odpowiedź 🙂
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
06-01-2023 12:17
Miałem podobny wypadek. Niestety, musiałem zapłacić mimo że wysyłka nastąpiła w jednej paczce. Sprzedawca odpowiedział mi że tak ma ustawione ponieważ pakowanie, manipulacja....
Co możesz zrobić to kupić ale nie płać jeśli to możliwe . Może wówczas coś się zmieni lub sprzedawca będzie rozmowniejszy. Za niezapłacenie nic ci nie grozi chyba żeby to było nagminne.
06-01-2023 12:17
Miałem podobny wypadek. Niestety, musiałem zapłacić mimo że wysyłka nastąpiła w jednej paczce. Sprzedawca odpowiedział mi że tak ma ustawione ponieważ pakowanie, manipulacja....
Co możesz zrobić to kupić ale nie płać jeśli to możliwe . Może wówczas coś się zmieni lub sprzedawca będzie rozmowniejszy. Za niezapłacenie nic ci nie grozi chyba żeby to było nagminne.