
11-04-2019 10:11
Dzień dobry, Mam nastepujący zawiły problem:
Mój ebay był zarejestrowany w PL, natomiast of 5 lat jestem w UK i używałam ebay tylko do zakupów.
Ostatnio wystawiłam pare rzeczy i dostałam fakturę do uregulowania i tutaj zaczynają się schody.
•Dostałam fakturę w PLN. Zadzwoniłam do Brytyjskiego oddziału z pytaniem jak mogę ją uregulować ponieważ nie ma opcji zapłaty paypalem. Dostałam info, że zmienią mój region na UK i wtedy mogę zapłacić. Niestety nie podziałało. Kiedy klikam opcje przelewu jednorazowego, link przenosi mnie do info: - Saldo Twojego konta na dzień 11-04-2019 10:02:31 CEST wynosi: £ 0.00
•Kiedy próbuję ustawic płatnośc automatyczną, zaraz po zatwierdzeniu odsyła mnie do strony i znów mam:
Automatic payment method - None
Moja waluta rozliczeniowa to GBP.
Zalogowałam się na ebay.pl i moje konto jest zawieszone z tytułu nie uragulowanej faktury. Chcę ją zapłacić, tylko nie mam jak.
11-04-2019 14:36 — edytowano 11-04-2019 14:36
czyli zadłuzenie dotyczy konta sprzed zmiany na UK, czyli tego, ktore bylo w złotówkach?
jesli masz jeszcze w banku konto zlotówkowe lub znasz kogos, kto ma i moze ci zrobic przysluge, spróbuj zapłacić przelewem w zł wg info na https://www.ebay.pl/pages/help/sell/one-time-payment.html#3
11-04-2019 15:36
Dokładnie, sprzed zmiany na UK. Teraz mam dwa indentyfikatory konta, jedno jest obciązone, drugie wyzerowane.
Czy jeśli przeleję na numer konta w linku pieniądze z mojego banku UK to zostanie to zadłużenie wyregulowane?
Teraz zastanwiam się jaką fakturę dostanę za kolejne sprzedaże. Myślałam, że Ebay.pl już mnie nie dotyczy ale dalej dostaję maile w języku Polskim.
12-04-2019 10:59
"Czy jeśli przeleję na numer konta w linku pieniądze z mojego banku UK to zostanie to zadłużenie wyregulowane?"
Wg mnie tak bo jesli na koncie sa nieuregulowane oplaty i je uregulujesz w opisany sposob platnosc jednorazowa powinna zalatwic sprawe.
Teraz zastanwiam się jaką fakturę dostanę za kolejne sprzedaże.
Jak piszesz, obsluga dodala konto sprzedawcy z inna waluta juz po wystawieniu ofert z konta w zł i naliczeniu oplat wiec ostatnia faktura nie mogla byc inna, a mejle byc moze dotycza transakcji czy ofert wystawionych z konta z waluta zł. z mojego doswiadczenia najlepiej jest wyjasniac takie kwestie z obsluga
12-04-2019 18:38
Niby tak ale na logikę biorąc, skoro sprzedaję w UK, robię transakcję w GBP to i fakturę powinnam dostać w GBP.
Dostałam dzisiaj maila zwrotnego z obsługi klienta, ponoć mam wpłacić pieniądze na ich Polskie konto ale nie odpowiedzieli mi na pytanie czy kolejne faktury będę już dostawać w funtach. No nic, napiszę pewnie tutaj, może komuś się przyda ten wątek.